شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

استقبال سرمایه‌گذاران قطری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان فارس

مدیر شرکت تجاری قطری الجزیره ، ارتباط مردم قطر و فارس را از گذشته مستحکم دانست و گفت: امنیت سرمایه گذاری به شکل مناسبی در استان فارس وجود دارد و…

مدیر شرکت تجاری قطری الجزیره ، ارتباط مردم قطر و فارس را از گذشته مستحکم دانست و گفت: امنیت سرمایه گذاری به شکل مناسبی در استان فارس وجود دارد و موانع موجود قابل رفع است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، یوسف عبدالرحمان در سفر به استان فارس به بررسی زمینه های همکاری اقتصادی استان فارس و کشور قطر پرداخت و اظهار کرد: مردم و مسئولان کشور قطر حمایت جمهوری اسلامی ایران از این کشور در شرایط سخت را هرگز فراموش نخواهند کرد.

مدیر هلدینگ تجاری قطری الجزیره ارتباط مردم قطر و فارس را از گذشته مستحکم دانست و افزود: امنیت سرمایه گذاری به شکل مناسبی در استان فارس وجود دارد و موانع موجود قابل رفع است.

وی ادامه داد: هم اینک نیز آماده گسترش همکاری های اقتصادی با استان فارس هستیم.

محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس نیز فارس را شناسنامه ایران و نمونه کوچک ایران دانست و اضافه کرد: ارتباط هر کشوری با این استان به منزله ارتباط با کشور ایران خواهد بود.

ربانی زاده؛ معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در این دیدار صمیمی مردم استان فارس و کشور قطر را دارای اشتراکات دینی و فرهنگی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران به انسانیت توجه دارد و همواره به همسایگان خود وفادار بوده است.

وی اظهار داشت: مردم استان فارس هم از دیرباز ارتباط فرهنگی عمیقی با کشورهای جنوبی خلیج فارس داشته اند.

جانشین استاندار در کارگروه حمایت از سرمایه‌گذاری گفت: در حوزه سرمایه گذاری نیز هم اینک فرصت های قابل توجهی در حوزه های صنعتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری در فارس وجود دارد.

ربانی زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران امنیت سرمایه گذاری را تامین می کند و هم اینک نیز شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری فراهم است.

سید مهدی خادمی؛ مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس نیز با اشاره به ظرفیت‌های تجاری فارس اظهار داشت: فارس و قطر سابقه تبادلات تجاری زیادی داشته‌اند و امیدواریم این سفر نیز زمینه را برای توسعه روابط اقتصادی فراهم کند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گفت: استان فارس با توجه به استعدادها و توانمندی های زیستی قابل توجه که حائز رتبه های اول در تولید محصولات کشاورزی است، می‌تواند نیازهای کشور قطر را در بخش‌های گوناگون تامین کند که در این سفر این مهم بررسی و راهکارهای لازم عرضه می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین