پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تجلیل از 23 کارگر نمونه شاغل در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان

به مناسبت روز جهانی کارگر از ۲۳ کارگر شاغل در بیمارستان امام رضا (ع) لار تجلیل شد.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان…

به مناسبت روز جهانی کارگر از ۲۳ کارگر شاغل در بیمارستان امام رضا (ع) لار تجلیل شد.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان شامگاه چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۸ به مناسبت روز جهانی کارگر از کارگران شاغل در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)لارتجلیل شد.

درابتدای مراسم قناعت پیشه بازرس اداره کارشهرستان لارستان با حضور در جایگاه به نیابت از رئیس اداره کار این روز را به کارگران تبریک گفت و افزود: باتلاش و همت مسئولین و دولت تلاش نموده ایم در سال جدید با افزایش حقوق این قشر از جامعه بتوانیم آن ها را به شرایط مناسبت تری برسانیم هرچند این افزایش حقوق هنوز ایده آل ما برای این دست از افراد جامعه نیست و باید تلاش نماییم تا از مزایا و حقوق بهتری برخوردار شوند.

دکتر رضایی رئیس مرکز آموزشی درمانی لارستان با تبریک این روزرا به کارگران شاغل در این مرکز تبریک گفت و افزود: هر کس در هرسمتی که باشد در جایگاه خود به عنوان یک کارگر محسوب می شود و این بدان معنا می باشد که انسان باید در هرسمتی که هست وظایف خود را به نحوه احسنت و با کمترین چشم داشت انجام دهد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده از سوی دولت شرایط و اضاع اقتصادی این قشر زحمت کش و موثر در جامعه نیز مرتفع گردد ایشان در ادامه با دادن خبر خوش همچون پرداخت معوقه های کارگران وکارانه ها تا انتهای هفته آینده کام کارگران را شیرین کرد.

در ادامه این مراسم برنامه های شاد و مفرحی که اندیشده شده بود برای قشر کارگر این مجموعه اجرا شد. برنامه هایی همچون گروه تئاتر آزاد به به یعقوب، برنامه شعبده بازی، اجرای مسابقات شاد از دیگربرنامه های اجرایی در آیین بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۲۳ کارگر نمونه شاغل در مرکز آموزشی درمانی بیمارستان وهمچنین رئیس اسبق این مرکزدکتر رجائی و مدیرقبلی بیمارستان آقای طاهری با هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

یادآور می شود  این مراسم به همت خیرین  لارستانی و با مشارکت دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تجلیل از 23 کارگر نمونه شاغل در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان”

  1. لاری گفت:

    چرا اسامی کاگران نمونه علوم پزشکی ذکر نشده؟ملاک نمومه بودن چی بوده؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین