چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فرماندار لارستان:اولویت اول دانشجویان تحصیل علم و دانش است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: اولویت اول دانشجویان تحصیل علم و دانش است، اما نبایستی از فعالیتهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی غافل شوند. به گزارش ميلاد لارستان به…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: اولویت اول دانشجویان تحصیل علم و دانش است، اما نبایستی از فعالیتهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی غافل شوند.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در مراسم جشن دانشجویان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان که به مناسبت هفته خوابگاه ها در تالار دانشکده پرستاری حضرت زینب سلام الله علیها لارستان برگزار شد؛ در سخنانی با بیان اینکه دوران دانشجویی دوران پر التهابی است که بایستی خوب از آن استفاده کرد؛ تصریح کرد: دانشجویان قدر زمان دانشجویی خود را بدانند تا در آینده از هدر رفت این دوران طلایی پشیمان نشوند و غبطه نخورند.

اگر دانشجویان در خوابگاه خود، همه ی ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را تمرین کنند، یقینا در آینده بهتر می توانند در عرصه های مختلف جامعه مشارکت داشته باشند.

وی در ادامه ضمن گله مندی از عدم برگزاری برنامه های فرهنگی، علمی و سیاسی در سطح برخی از دانشگاه‌های شهرستان گفت: اولویت اول دانشجویان تحصیل علم و دانش است، اما نبایستی دانشجویان ما از فعالیتهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی غافل شوند، که امیدواریم این روند در سال آتی بهتر شود، چرا که می‌توان در کنار هم و در کنار مسئولین دانشگاه و با همکاری همه نهادها و تشکل های دانشجویی با اجرای برنامه های پویا و سرزنده زمینه فعالیت های اجتماعی و فعالیت های مدیریتی را فراهم کرد.

پیش از این نیز حجت الاسلام سید علی اصغر نمازی نمایندگی ولی فقیه در دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان و دکتر زهرا کشتکاران معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان هم به ایراد سخن پرداختند.

 اجرای موسیقی، شعر خوانی و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین