سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

طراوت فارس و لارستان با بارش باران بهاری

بارش رگباری باران همراه با وزش باد در استان فارس، طراوت و زیبایی خاصی به هوا بخشیده و موجب شادی مردم شده است. به گزارش میلاد لارستان، مسعود ده ملایی…

بارش رگباری باران همراه با وزش باد در استان فارس، طراوت و زیبایی خاصی به هوا بخشیده و موجب شادی مردم شده است.

به گزارش میلاد لارستان، مسعود ده ملایی مدیر کل هواشناسی فارس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با ورود سامانه بارشی امروز و فردا، برای نواحی جنوبی و مرکز همچنین شمال و جنوب شرق بارندگی‌ ها بصورت رگبار و رعد و برق و گاهی با بارش تگرگ همراه است.

وی از وقوع آبگرفتگی در معابر و جاده‌ها بر اثر ناپایداری‌ های فصلی و رگباری بودن بارش‌ها خبر داد و افزود: برای فردا در برخی ساعات وزش باد قابل ملاحظه مورد انتظار است.

ده ملایی ادامه داد: با توجه به شدت بارش‌ های باران بهاری تاکید شده در این روز‌ها کوهنوردان و دامداران باید از حضور در ارتفاعات و عشایر و روستاییان نیز از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه‌ ها و حتی رودخانه‌ های خشک شده خودداری کنند.

مدیر کل هواشناسی فارس تصریح کرد: همچنین با توجه به لغزندگی مسیر‌ها به علت بارش‌ های تند و تگرگ رانندگان هنگام تردد در جاده‌ه ای کوهستانی از سلامت خودرو و نیز همراه داشتن تجهیزات ایمنی مطمئن باشند و کشاورزان نیز نسبت به حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی و سیستم‌ های فنی و برقی چا ه‌های آب خود اقدام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین