جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

خرید دستگاه پیشرفته درمان سرطان برای بیمارستان گراش

با ورود جدیدترین دستگاه رادیوتراپی (پرتو درمانی) به گراش، بیمارستان امیرالمومنین علی علیه السلام گراش به پیشرفته ترین دستگاههای درمان سرطان مجهز شد. به گزارش میلاد لارستان روابط عمومی دانشکده…

با ورود جدیدترین دستگاه رادیوتراپی (پرتو درمانی) به گراش، بیمارستان امیرالمومنین علی علیه السلام گراش به پیشرفته ترین دستگاههای درمان سرطان مجهز شد.

به گزارش میلاد لارستان روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دستگاه رادیوتراپی ، روز سه شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه همزمان با میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام به گراش وارد و در بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان تخلیه شد.

دکتر احمد عبدالهی فوق تخصص جراحی سرطان و رییس دانشکده علوم پزشکی گراش در این باره گفت:” این دستگاه از جدیدترین دستگاههای رادیوتراپی است که در درمان سرطان و بیماری های دیگر کارایی بالایی دارد که مرحله بالاتر و تکمیل کننده درمانهای موجود از جمله شیمی درمانی و جراحی است و نصب این دستگاه در گراش، تحولی بسیار بزرگ در منطقه جنوب کشور خواهد بود و مردم منطقه که قبلا برای پرتو درمانی می بایست به مرکز استان مراجعه کنند و ماهها در نوبت باشند ، پس از نصب این دستگاه مشکلات مردم در این خصوص رفع خواهد شد.

این فوق تخصص جراحی سرطان در ادمه با بیان اینکه این دستگاه به همت خیرین خریداری شده افزود: « خیرین شهرستان بخصوص بزرگ پرچمدار خیرین “مرحوم حاج شیخ احمد انصاری” و دیگر خیرین عزیز همیشه به دنبال خرید بهترین و پیشرفته ترین دستگاههای درمانی برای شهرستان بوده اند که فقط با هدف رضای خدا و باز کردن گره ای از مشکلات مردم کارهای خیر انجام داده اند که جا دارد مراتب تقدیر و تحسین و تمجید خودم را از این عزیزان همیشه همراه اعلام کنم.»

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش تصریح کرد:« ساختمان رادیوتراپی که جنب کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مولی الموحدین در حال ساخت است و دارای مشخصات ویژه ای است نیز بزودی به اتمام خواهد رسید و نصب این دستگاه در آن ساختمان انجام و به بهره برداری می رسد.

دکتر احمد عبدالهی در پایان از همه کسانی که در این مسیر ِپیشرفت همکاری کرده اند سپاسگزاری کرد.

دکتر سید جواد محقق معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش درباره قیمت این دستگاه گفت: « این دستگاه ساخت کشور آمریکا ست و به قیمت “دو میلیون و صد هزار یورو” از “شرکت واران پرتو درمان” از معتبرترین شرکت های ایرانی در تامین دستگاههای پیشرفته درمانی خریداری شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “خرید دستگاه پیشرفته درمان سرطان برای بیمارستان گراش”

  1. دلسوز لارستان گفت:

    سلام احسنت به جناب دکتر عبداللهی وتیمش مسوولین علوم پزشکی لار هم درگیر مسایل شخصی هستن دیگه بومی نذاشتن کار کنه همه را گذاشتن کنار، بفرما شاگردی گراشی ها بکنید شاید فرجی شد

  2. ناشناس گفت:

    از مرکز تشخیص و درمان سرطان لارستان چه خبر؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین