پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آیا بانوان لارستانی به مسابقات آسیایی می روند؟!

ایران فعلا برای حضور در جام باشگاه‌های هندبال آسیا در بخش بانوان نماینده‌ای را معرفی نکرده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، جام باشگاه‌های هندبال آسیا…

ایران فعلا برای حضور در جام باشگاه‌های هندبال آسیا در بخش بانوان نماینده‌ای را معرفی نکرده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، جام باشگاه‌های هندبال آسیا در بخش بانوان در حالی به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود که کنفدراسیون هندبال آسیا و میزبان با دعوت از کشورها از جمله ایران خواستند تا نمایندگان خود را معرفی کنند.

فدراسیون هندبال کشورمان به سه تیم اول لیگ برتر بانوان در فصل گذشته یعنی شهید چمران لارستان، تأسیسات دریایی و ذوب آهن اصفهان نامه زده تا آمادگی خود را اعلام کنند اما با توجه به شرایط اقتصادی هیچ یک از آنها تا این لحظه اعلام آمادگی نکردند و احتمالاً ایران در این دوره نماینده‌ای نخواهد داشت.

در این دوره از جام باشگاه‌ها علاوه بر کشورهای مدعی در هندبال زنان، قزاقستان نیز با قدرت و با سه تیم باشگاهی حضور خواهد داشت و همین امر نیز روی کاغذ کار را برای نمایندگان ایران و کسب جایگاهی مناسب سخت کرده به همین دلیل باشگاه‌ها تمایلی برای هزینه در این مسابقات را ندارند.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در بحث کاهش هزینه‌ها مذاکرات زیادی را با میزبان انجام و هزینه اسکان را از ۱۵۰ دلار تا ۵۰ دلار کاهش داده است‌ اما باشگاه‌ها همچنان تمایلی به حضور در جام باشگاه‌های آسیا ندارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین