یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

لار، خور و هرم سرخوشه‌هاي علوم پزشکی لارستان در طرح بررسی وضعیت واکسیناسیون

طرح کشوری بررسی وضعیت ایمنی و واکسیناسیون در کشور از تاریخ ۲۵ خردادماه به مدت دوهفته و بصورت انتخاب تصادفی اجرا می شود. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از…

طرح کشوری بررسی وضعیت ایمنی و واکسیناسیون در کشور از تاریخ ۲۵ خردادماه به مدت دوهفته و بصورت انتخاب تصادفی اجرا می شود.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، طرح کشوری بررسی وضعیت ایمنی و واکسیناسیون در کشور از تاریخ ۲۵ خردادماه به مدت دوهفته و بصورت انتخاب تصادفی اجرا می شود.

خلیل صفری مسئول واحد بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در استان فارس ۷۰ سرخوشه انتخاب شده است که سه شهر لار، خور و هرم برای علوم پزشکی لارستان، و با توجه به سرشماری سال ۱۳۹۵ به عنوان سرخوشه انتخاب شده‌اند تا این طرح در آن اجرا شود.

صفری بیان کرد: معاونت بهداشتی پرسشگرانی را انتخاب و با کارت شناسایی و نامه معتبر به درب منزل می فرستند تا مردم با اطمینان به سوالات آنان پاسخ دهند. فرم سوالات به ناظر معاونت بهداشتی تحویل داده می شود و ناظر ضمن پاسخگویی چنانچه موردی در پرسشنامه ها دچار مشکل باشد نسبت به بازنگری آن اقدام می‌کند.

مسئول واحد بیماری های واگیر دانشکده تصریح کرد: از عموم مردم عزیز شهرهای لار، خور و هرم خواستارم که نهایت همکاری را با پرسشگران معاونت بهداشتی دانشکده داشته باشند تا بتوانیم در راستای خدمت بهتر و ارتقای سلامت جامعه گامی موثر برداریم.

 س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین