جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بهره برداری از سالن کنفرانس آموزش و پرورش لارستان

سالن کنفرانس «رضوان» مدیریت آموزش و پرورش لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با…

سالن کنفرانس «رضوان» مدیریت آموزش و پرورش لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و علیپور معاون سیاسی فرماندار،مهدی اسماعیلی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لار،مسوول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی و جمعی از خیرین و معتمدان شهر سالن زیبای کنفرانس « رضوان» در مدیریت آموزش و پرورش لارستان افتتاح و بهره برداری شد.

در این مراسم رییس آموزش و پرورش گزارشی از روند ساخت این سالن ارائه داد و تاکید کرد مدتها بود به علت برگزاری جلسات متعدد و کبود مکان، دغدغه داشتن یک سالن مناسب وجود داشت که با پیشنهادی که نسبت به کمبود فضای جلسات به آقای حقیقت لاری داشتم وی با بزرگواری عنایت داشته و جهت ساخت این سالن اعلام آمادگی کرد و بلافاصله این پروژه به گروه هنری دارکوب سپرده شد که در یک فرصت چهل روزه آن را به اتمام رساندند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس هزینه ساخت این سالن را حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت در این راستا خانواده حقیقت لاری به عنوان نمایندگان خیرین بزرگوار مرحومه حاجیه رضوان حقیقت لاری و مرحوم حاج محمد رضا حقیقی از هیچ کوشش و همکاری جهت ساخت و تکمیل این سالن زیبا دریغ نداشتند.

مهدی اسماعیلی همچنین از عنایت خیرخواهانه حاج محمد علی وفاپور نسبت به مجموعه آموزش و پرورش  و از مساعدت این خیراندیش بزرگوار در جهت راه اندازی آزمایشگاه نانو، اهدای یک دستگاه خودرو به آموزش و پرورش و توجه ویژه وی به مناطق محروم و دانش آموزان مستعد و بی بضاعت به خصوص در زمینه آسیب های اجتماعی که متوجه جامعه دانش آموزی است تقدیر کرد.

معاون استاندار فارس نیز در سخنانی با تقدیر از دست اندرکاران این مراسم،صحبت کردن از خیرین و کارهای بزرگی که در اقصا نقاط لارستان انجام می دهند و می درخشند از زبان خود الکن دانست و تاکید کرد تنها مقام و جایگاهی که میتواند به فعالیت این عزیزان ارزش و به آنها اجر دنیوی و اخروی دهد خداوند باریتعالی است.

فرماندار ویژه لارستان بهترین قدردانی و خدمت به خیرین،استفاده مناسب و بهینه از اقدامات خیرخواهانه و متناسب با ایده و آرمان آنها دانست و در پایان از خانواده و بازماندگان مرحومه حقیقت لاری و همچنین از خیر بزرگوار حاج محمد علی وفاپور که همیشه هم در مسایل عبادی و هم در سایر امور خیر پیشگام بوده اند تقدیر کرد.

در این مراسم همچنین ناصر حقیقت لاری به نمایندگی از خانواده حقیقت لاری و صادق زاده از همه کسانی که در ساخت این پروژه همکاری و همیاری  داشتند به ویژه معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و سایر همکارانش تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: در زمان حیات این خیرین متوفی و والدین خود،بحث کارهای خیر با اولویت آموزش و پرورش، ورزش و شبکه بهداشت و درمان مطرح میشد که انجام دهیم و در نهایت این وکالت به بنده واگذار شد و با توجه به نگاه خاصی که به حوزه آموزش و پرورش داشتیم و با مشورتی که با ریاست محترم اداره صورت گرفت تصمیم به ساخت این سالن اتخاذ شد.

وی همچنین با اشاره به وجود دانش آموزان مستعد در سطح لارستان که از خانواده ضعیف هستند و همچنین نبود امکانات آموزشی و وجود مدارس قابل بازسازی از همگان خواست در این زمینه پیشقدم شوند و هم خودشان و هم افراد خیری را که میشناسند معرفی نموده و مشارکت دهند تا ذخیره ای برای آخرت داشته و صدقه جاریه برایشان حاصل شود.

در پایان مراسم از آقایان ناصر حقیقت لاری نماینده خیرین ارجمند، حاج محمد علی وفاپور خیر بزرگوار حامی آموزش و پرورش و مهندس عدالت پور مدیرعامل گروه هنری برادران عدالت پور (دارکوب) طراح و سازنده این سالن،با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

گفتنی سالن کنفرانس «رضوان» با ظرفیت ۸۰ نفر با طراحی شکیل و مجهز به سیستم صوتی کنفرانسی از این پس پذیرای بسیاری از جلسات اداری و آموزشی در محل مدیریت آموزش و پرورش لارستان خواهد بود.

ف ۱۱۰

👇

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین