جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تجهیز خانه ورزش روستای فرشته جان بخش جویم

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت : میز تنیس ، دارت، فوتبال دستی و میز شطرنج جهت ترویج ورزش همگانی به خانه ورزش روستای فرشته جان بخش جویم اختصاص…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت : میز تنیس ، دارت، فوتبال دستی و میز شطرنج جهت ترویج ورزش همگانی به خانه ورزش روستای فرشته جان بخش جویم اختصاص پیدا می کند.
به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، محمدحسن طیبی در نشست مشترک با بخشدار، شورای اسلامی شهر و شهردار جویم که به منظور بررسی مسائل و مشکلات ورزش این بخش برگزار شد، اظهار داشت: نگاه ما تنها به مرکز شهرستان نیست و به ورزش بخش ها نیز توجه ویژه ای داریم.
وی گفت: در حال حاضر روستای فرشته جان بخش جویم دارای خانه ورزش روستایی است و سعی می کنیم در سال ۹۸ برای دیگر روستاهای بخش جویم نیز خانه ورزش روستایی احداث کنیم.
همچنين تکمیل روشنایی زمین چمن و احداث چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی شهدای جویم از موارد مهمی است که با پیگیری بخشداری و همکاری اداره ورزش و جوانان صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: میز تنیس ، دارت، فوتبال دستی و میز شطرنج جهت ترویج ورزش همگانی به خانه ورزش روستای فرشته جان بخش جویم اختصاص پیدا می کند.
در پایان این جلسه، مسوولان جویم پیشنهادها و نظرهای خود را برای توسعه ورزش این بخش عنوان کردند و رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان همکاری و مساعدت خود را در همه زمینه ها اعلام کرد.
س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین