شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

خواهشا مشارکت کنید/درخواست خود را از این «لینک» مستقیم به وزیر راه برسانید

با توجه به حادثه چند روز اخیر محور لارستان-جهرم تخصیص بودجه به این محور امری حیاتی می باشد. البته بحث اصلی کل محور جهرم- لار-بندرعباس می باشد که باید مدنظر…

با توجه به حادثه چند روز اخیر محور لارستان-جهرم تخصیص بودجه به این محور امری حیاتی می باشد. البته بحث اصلی کل محور جهرم- لار-بندرعباس می باشد که باید مدنظر وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

بی شک پیگیری های مردمی علاوه بر پیگیری مسئولان لارستان خود میتواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد. رسانه های لارستان نیز دراین بین نقش مهمی دارند.

سامانه ارتباط با وزیر راه و شهرسازی به عنوان یکی از مسیرهای ارائه درخواست های مردمی به آدرس زیر در همین خصوص می تواند کاربرد داشته باشد.

جهت ارتباط با مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی و بیان نظرات و در خواست خود اینجا   را کلیک کنید.

 

 

درخواست ما از شما مردم عزیز این است که لااقل دو دقیقه وقت خود را به پرکردن موارد مطروحه در این صفحه صرف نمایید. ان شاء الله تیمی که درخواست های مردمی را برای وزیر راه و شهرسازی از طریق این سامانه گردآوری می کند، با ملاحظه هجمه درخواست های انبوه در خصوص این محور مواصلاتی و استراتژیک در کشور(جهرم-لار-بندرعباس) لااقل اهمیت موضوع را با توجه به درخواست مردم به اطلاع وزیر خواهد رساند.

پس لطفا مشارکت نمایید.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “خواهشا مشارکت کنید/درخواست خود را از این «لینک» مستقیم به وزیر راه برسانید”

  1. ناشناس گفت:

    بند مهم و مورد مطالبه مردم لارستان بزرگ در بیانیه مجمع محترم فرهیختگان لارستان بزرگ که از قلم افتاده ، به شرح ذیل می بایست در این بیانیه نوشتار می شد:
    با توجه به افزایش روزافزون حمل و نقل بار و ترانزیت کالای شمال به جنوب کشور و بلعکس ، می بایست نسبت به ارتقای مسیر کم عرض و خطرناک لار جهرم و لار بندرعباس که جوابگوی این حجم ترافیک نمی باشد ، به بزرگراه، همت گمارده و همچنین هر چه سریعتر نسبت به ایجاد اداره کل حمل و نقل و راهداری لارستان که مطالبه به حق مردم خطه جنوب فارس است تلاش مضاعف نمایند /.

  2. ناشناس گفت:

    آقای وزیر با توجه به ترانزیت بودن مسیر بندرعباس لار جهرم و شلوغی ماشين های سنگین و حجم بالای تصادفات اینقدر حق این شهر را خرج جاهای دیگر نکنید فردای قیامت بازخواست میشوید

  3. لارستانی دلسوز گفت:

    آقای وزیر با توجه به ترانزیتی بودن مسیر بندرعباس لار جهرم و شلوغی جاده و تردد بیش ازحد ماشين های سنگین و حجم بالای تصادفات، اینقدر حق این شهر را خرج جاهای دیگر نکنید فردای قیامت بازخواست میشوید

  4. ناشناس گفت:

    ای که دستت میرسد کاری بکن؛
    نمیدونم هنوز گوش شنوایی ، یا وجدان بیداری وجود داره یا نه!
    ولی بازم ما حرف دلمون رو میزنیم که حداقل انگ عدم غفلت بهمون نخوره.
    با توجه به حجم بالای تردد خودروهای سنگین برکسی پوشیده نیست که منفعت این جاده واسه کل کشوره ولی متاسفانه روز به روز شاهد حوادث ناگوار بیشتری هستیم!
    دیگه بسه لطفا…

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین