جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاري آیین دانش آموختگی دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان+تصاویر

آیین دانش اموختگی دانشجویان  ورودی سال ۹۴ دانشگاه دولتی لار همزمان با ولادت حضرت معصومه و روز دختر در سالن شهید نوبخت با حضور مسئولان دانشگاه، دانشجویان و خانواده هایشان…

آیین دانش اموختگی دانشجویان  ورودی سال ۹۴ دانشگاه دولتی لار همزمان با ولادت حضرت معصومه و روز دختر در سالن شهید نوبخت با حضور مسئولان دانشگاه، دانشجویان و خانواده هایشان برگزار شد.

به گزارش ميلاد لارستان، پس از قرائت قرآن، پخش کلیپ و اجرای گویش و زبان قومیت های مختلف، یزدان پناه معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه به دانشجویان و خانواده هایشان تبریک و خیر مقدم گفت و برای دانش آموختگان در تمامی مراحل آرزوی موفقیت کرد و از مسئولین واحد امور فرهنگی و دانشجویان دست اندرکار تشکر و قدردانی نمود.

طاهری نیز در سخنانی ضمن تبریک به دانشجویان و خانواده هایشان، تلاش و بالا بردن مهارت در زمینه های مختلف در کنار دانش را راز زندگی پرنشاط و به دور از روزمرگی دانست و از دانش آموختگان خواست تمام تلاش خود را در این زمینه به کار ببرند.

اجرای دف نوازی توسط گروه ایراهستان، تقدیر از سه رتبه برتر علمی در هر رشته، برگزاری مسابقه پانتومیم توسط دانشجویان، اجرای موسیقی توسط خواننده شبکه استان فارس هادی حبشی، تقدیر از کل دانش آموختگان با اهدا تندیس،  صرف شام در مجموعه غذایی باران از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین