جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح دادگستری شهرستان گراش

با حضورحجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس، جمعی از مدیران قضایی استان و دادگستریهای جنوبی فارس، مسئولان محلی وقشرهای مختلف مردم، دادگستری شهرستان گراش افتتاح و دادگاه…

با حضورحجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس، جمعی از مدیران قضایی استان و دادگستریهای جنوبی فارس، مسئولان محلی وقشرهای مختلف مردم، دادگستری شهرستان گراش افتتاح و دادگاه عمومی بخش این منطقه به دادگستری شهرستان ارتقاء یافت .

به گزارش ميلاد لارستان و به نقل از ايزديان خبرنگار گراش، دراین مراسم رییس کل دادگستری فارس از خیرین محلی که در تکمیل و احداث ساختمان دادگستری گراش مساعدت کرده بودند، تقدیر كرد و گفت: نیک اندیشان گراشی ما را در استان سرفراز نمودند.

موسوي با تاکید بر مبارزه شدید با پدیده مذموم بی بند و باری تصریح کرد: ما این همه شهید نداده ایم که برخی سگ بگردانند و یا برهنگی جا بیندازند و  با اینگونه مظاهر به شدت برخورد می‌کنیم و در شیراز این مبارزه را آغاز نموده ایم .

وي همچنين زندان را محل نگهداری اخلالگران امنیت نامید و عنوان کرد : شهرستان گراش از مناطق امن استان بوده و باید در راستای کاهش زندانی به افرادی که می‌توانند آزاد گردند، کمک نماییم.

در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمدباقر بخشایش پور امام جمعه گراش، نیز عنوان کرد: داد مردم از مفاسد درآمده است که در این شهرستان نمی‌گویم بلکه در کل کشور منظور است . برخی مسئولین راحت رشوه می‌گیرند، تبعیض قایل می‌شوند و برخی هم نان به نرخ روز شده اند و جیب مردم را خالي مي‌كنند، لذا توقع مردم این است که با مسئولی که در مسند مسئولیت قرار دارد برخورد شود، زیرا حضور رییس جدید دستگاه قضا و سند تحول که حضرت آقا تبیین فرموده اند دستگاه قضا را در مسیر بهبود قرار داده و حسب فرمایشات مقام معظم رهبری : رسالت  دستگاه قضایی نظارت بر حسن اجرای قوانین و استیفای حقوق عامه مردم است.

 سپس سیدرحیم روان بین ریاست دادگستری شهرستان گراش  با بیان سخنانی از کاهش  شصت درصدی زندانیان این شهرستان درظرف سال جاری خبرداد و از موقعیت قضایی گراش سخن گفت .

ساختمان دادگستری گراش تا چند سال قبل به صورت اسکلت و جهت مرکز اینترنتی اداره ثبت احوال گراش توسط مرحوم شیخ احمد انصاری احداث که  بعدها به دادگستری انتقال و بامساعی خیرین محلی و دویست میلیون تومان هزینه قوه قضاییه، احداث و تکمیل گردیده است .

   س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین