جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار فرمانده سپاه لارستان با پیشکسوت عرصه خبر و خبرنگاری

همزمان با روز خبرنگار، فرمانده سپاه لارستان با پیشکسوت عرصه خبر و خبرنگاری لارستان دیدار کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، به مناسبت…

همزمان با روز خبرنگار، فرمانده سپاه لارستان با پیشکسوت عرصه خبر و خبرنگاری لارستان دیدار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، به مناسبت روز خبرنگار، سرگرد پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان، به همراه مسئولین روابط عمومی و فرهنگی این ناحیه با حضور در دفتر روزنامه میلاد لارستان، با ابوالحسن مویدی مدیر مسئول روزنامه میلادلارستان و پیشکسوت عرصه خبر و خبرنگاری شهرستان لارستان دیدار کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان، در این دیدار ضمن تبریک این روز، خبر و خبرنگاری را یک رسالت بزرگ و ارزشمند بر دوش اصحاب رسانه دانست و با اشاره به اهمیت بسیار زیاد سلاح قلم در عصر کنونی افزود: امروز خبرنگاری به معنای واقعی آن به یکی از عرصه های جهاد تبدیل شده و خبرنگار، مجاهد این عرصه است که می تواند با جهاد خود، چشم مردم را بر روی حقایق و واقعیات بگشاید و پاسخ بسیاری از ابهامات و سوالات را برای آنان حل نماید.

سرگرد جاهدی، در پایان از تلاش ها و مجاهدت های تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه لارستان خصوصا مدیرمسئول و اعضای روزنامه میلاد لارستان به واسطه همکاری و تعامل با مجموعه سپاه و بسیج شهرستان لارستان و پوشش و انعکاس اخبار برنامه ها و مراسمات این مجموعه قدردانی نمود.

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین