سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان با مسئولان لطیفی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان با شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی دیدار و گفتگو کرد به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی، هوشنگ…

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان با شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی دیدار و گفتگو کرد

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی، هوشنگ دلاور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان با شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر لطیفی در محل دفتر شهردار دیدار و گفتگو کرد.

شهردار لطیفی در این دیدار با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر از روز های اولیه شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را در کنار مردم شروع کرد، خاطرنشان کرد: این شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر و مساعدت های مردمی در بحث رزمایش کمک مؤمنانه،تامین و توزیع ماسک، محلول ضد عفونی کننده و بسته های  حمایتی پیشتاز بوده است.

مهدی حیدری، افزود: انتظار می رود با توجه به ادامه روند شیوع بیماری کرونا و آسیب های های ناشی از آن،کمک های مردمی با برنامه ریزی منسجم و مدیریت آن استمرار داشته باشد.

در این جلسه، پیرامون فعالیت گروه ها و تشکل های مردمی در کمک رسانی به نیازمندان ،لزوم ساماندهی و مدیریت کمک های مردمی و ضرورت هماهنگی و همکاری گروه های مردمی با مرکز نیکوکاری شهر لطیفی بحث و تبادل نظر شد.

س-۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین