جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

دیدار مسئول هیئت کشتی با رئیس واحد تربیت بدنی آموزش و پرورش لارستان

مسوول هیئت کشتی لارستان، گفت: تعامل با آموزش و پرورش باعث رشد و پیشرفت ورزش کشتی در این شهرستان می شود. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت…

مسوول هیئت کشتی لارستان، گفت: تعامل با آموزش و پرورش باعث رشد و پیشرفت ورزش کشتی در این شهرستان می شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور در دیدار با امیر رهگذر رئیس واحد تربیت بدنی آموزش و پرورش لارستان، اظهار داشت: تعامل و هماهنگی با آموزش و پرورش زمینه رشد و پیشرفت کشتی لارستان را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه با کمک آموزش و پرورش می توان کشتی لارستان را به جایگاه اصلی خود رساند، ابراز داشت: قهرمانان کشتی لارستان از آموزش و پرورش قله های ترقی را پیمودند و به اردوهای تیم ملی راه پیدا کردند.

عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، با تاکید بر اینکه اجرای طرح استعدادیابی و نخبه پروری می تواند آینده کشتی لارستان را تصمین کند، تصریح کرد: درصدد هستیم تا با همکاری واحد تربیت بدنی آموزش و پرورش، طرح استعدادیابی برای دانش آموزان مدارس این شهرستان را برگزار کنیم.

مسوول هیئت کشتی لارستان، خواستار برگزاری مسابقات کشتی بین مدارس ابتدایی لارستان در دهه فجر امسال شد و بیان داشت: برگزاری پیکارهای کشتی بین مدارس لارستان باعث معرفی رشته کشتی و در نتیجه جذب دانش آموزان به سوی ورزش ملی کشورمان می شود.

عسکرپور به همکاری هیئت کشتی لارستان در اعزام دانش آموزان کشتی گیر و مربیان این شهرستان به رقابت های مدارس استان فارس اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری مسابقات آموزشگاه های استان فارس در رده متوسطه اول و دوم، هیئت کشتی لارستان همکاری همه جانبه خود را با واحد تربیت بدنی آموزش و پرورش اعلام می کند.

قهرمان کشتی آسیا در ادامه از واحد تربیت بدنی آموزش و پرورش لارستان خواست تا با دعوت از دانش آموزان سطح مدارس لارستان برای حضور در رقابت های کشتی آزاد لیگ خردسالان استان فارس که آذرماه سال جاری در لار برگزار می شود، زمینه تشویق کشتی گیران این شهرستان را فراهم سازند.

در پایان، امیر رهگذر کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش لارستان، تعامل و همکاری خود را به منظور ارتقای ورزش کشتی اعلام کرد.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین