سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی با مدیر کل جدید راه و شهرسازی لارستان

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی با مدیر کل جدید راه و شهرسازی لارستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی،شهردار و…

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی با مدیر کل جدید راه و شهرسازی لارستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی  با حسن شبانی مدیر کل جدید راه و شهرسازی لارستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی ضمن تبریک انتصاب شبانی به سمت مدیر کلی راه و شهرسازی لارستان به بیان مسائل و مشکلات موضوعات مختلف شهری پرداختند.

شهردار لطیفی در این جلسه با بیان اینکه به دلیل قرار گرفتن شهر لطیفی در مسیر ترانزیتی لار ـ بندرعباس بیشترین بار ترافیکی و عبور و مرور محموله های سنگین از خیابان اصلی شهر انجام می شود، خواستار مساعدت لازم و همکاری این اداره‌ کل جهت ترمیم و روکش آسفالت این مسیر شد.

لزوم اصلاح میدان ورودی لطیفی از سمت بندرعباس و خیابان‌های منتهی به آن به جهت کاهش تصادفات جاده ای و تسهیل در عبور و مرور، تامین زمین برای اجرای طرح مسکن ملی در این شهر از جمله مواردی بود که در این جلسه از سوی شهردار لطیفی مطرح و مدیر کل راه و شهرسازی لارستان نیز قول مساعدت برای رفع مشکلات را داد.

س-۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین