شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

برگزاری کارگاه یک روزه مهارتی در روستای چاه نهر

 کارگاه  یک روزه مهارتی هدف با هدف توجه به جایگاه زن در کانون خانواده و آشنایی با مهارت های زندگی در روستای چاه نهر برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به…

 کارگاه  یک روزه مهارتی هدف با هدف توجه به جایگاه زن در کانون خانواده و آشنایی با مهارت های زندگی در روستای چاه نهر برگزار شد.
به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان،کارگاه یک روزه در سه رشته بهبود روابط مشترک ، نقاشی و ساخت زیور آلات در راستای توانمند سازی بانوان  و کودکان روستای چاه نهر با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی لارستان برگزار شد.

صفا فرجام، رییس دانشگاه  علمی کاربردی لارستان، در ابتدا هدف از این برنامه را  توجه به جایگاه زن در کانون خانواده و آشنایی با مهارت های زندگی عنوان نمود و ارائه خدمات آموزشی با توجه به پتانسیل و ظرفیت های اساتید و دانشجویان مرکز به جامعه شهری و روستایی  از ضروریات و برنامه های آتی خود برشمرد.

کارگاه  نحوه بهبود روابط مشترک در خانواده توسط مریم عدلی مدرس دانشگاه علمی کاربردی لارستان برای بانوان  ،کارگاه نقاشی توسط دانشجوی مددکاری اجتماعی سیده زهرا موسوی و کارگاه ساخت زیورآلات توسط هنرمند فاطمه اخلاق نیک برای کودکان در راستای ارتقا مهارت های اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد.

س- ۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین