چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

توضیح وزیر کشور درباره باز شدن مرز خسروی

وزیر کشور گفت: بر اساس تفاهمنامه همکاری میان دو طرف مرز خسروی باز و روادید برداشته می شود. به گزارش میلادلارستان به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور…

وزیر کشور گفت: بر اساس تفاهمنامه همکاری میان دو طرف مرز خسروی باز و روادید برداشته می شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست خبری مشترک با یاسین الیاسری وزیر کشور عراق، گفت: همکاری میان وزارت کشور ایران و عراق در زمینه امنیت مرزی و تبادلات مرزی و به خصوص موضوع اربعین رو به افزایش است. وی با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به عراق اظهارداشت: با سفر رییس جمهور محترم به کشور عراق داشتن سطح همکاری ها در حوزه های مختلف از جمله مرزی، امنیت و موضوع اربعین به صورت جدی پیگیری شد و ما امسال شاهد هستیم با همکاری کشور عراق و وزارت کشور ایران مرز خسروی را بازگشایی می کنیم و هم روادید را لغو می کنیم. سطح خدمات به زائرین و خدمات و تسهیلات را در حوزه‌های مختلف افزایش می دهیم.

رحمانی فضلی گفت: در این دیدار تفاهم نامه ای را امضا کردیم، تمام موارد روابط دوجانبه در خصوص همکاری امنیتی مرزی و اربعین و همکاری بین پلیس دو کشور در آن امده است و آماده شده، امیدواریم این تفاهم نامه گام بلندی برای افزایش همکاری ها، تقویت روابط و بهبود شرایط در داخل ایران و عراق و همکاری خوب بین استان های مرزی دو کشور باشد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارن امسال شاهد مراسم اربعین با شکوه تر و عظیم تر باشیم و مردم مسلمان ایران و عراق همکاری و تلاش بیشتری در مراسم داشته باشند و همه ما باید کمک کنیم که مردم مسلمان ایران و عراق بتوانند در جهت اعتلای فرهنگ حسینی فعالیت بیشتری کنند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین