جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گلباران قبور مطهر شهدای لارستان توسط مسئولین و کارمندان

قبور مطهر شهدای شهر لار به مناسبت هفته دولت توسط مسئولین و کارمندان این شهرستان گلباران و عطرافشانی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری…

قبور مطهر شهدای شهر لار به مناسبت هفته دولت توسط مسئولین و کارمندان این شهرستان گلباران و عطرافشانی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت هفته دولت، علی اصغر علی پور، احسان طاهری و احمد دلاور معاونین سیاسی، برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه لارستان به همراه مسوولین،کارمندان ،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی، دانشگاهیان، امدادگران و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه لارستان بزرگ با حضور در محل گلزار شهدای شهر لار به مقام شامخ شهیدان والا مقام، بویژه شهدای عزیز کارمند این شهرستان ادای احترام و مزار شهیدان گرانقدر را گلباران وعطرافشانی کردند .

مسؤلین و کارمندان ادارات شهرستان با قرائت فاتحه، به روح پر فتوح شهداء درود فرستادند و با آرمانهای بلند حضرت امام راحل ، مقام معظم رهبری و این کبوتران خونین بال تجدید میثاق کردند.

همچنین درآیین این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدا، بخصوص شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند شهرستان لارستان از مقام والای آن به حق پیوستگان تجلیل شد .

در این مراسم، علی اصغر علی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان هم در خصوص شخصیت والای شهیدان رجایی و باهنر مطالبی را بیان کرد.

به مناسبت هفته دولت همچنین قبور مطهر شهدای بخش های اوز، بیرم، جویم، بنارویه، صحرای باغ، مرکزی و روستاهای تابع شهرستان لارستان نیز گلباران و عطرافشانی شد.

گفتنی است؛ شهرستان لارستان، ۳۰۲ شهید گرانقدر تقدیم این نظام و انقلاب کرده است که از این تعداد شهدا،۲۸ شهید کارمند بوده اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین