شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار و گفت وگوی روسای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و اوز

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اوز و معاون دانشجويي آن مركز با حضور در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در ديداري صميمي با مهدي زارع گفتگو كردند. به گزارش میلادلارستان به نقل…

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اوز و معاون دانشجويي آن مركز با حضور در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در ديداري صميمي با مهدي زارع گفتگو كردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا از لارستان،مهدي زارع ضمن ابراز خرسندي از اين ديدار گفت: واحد لارستان با مراكز زير مجموعه خود تعاملات و ارتباطات مناسبي دارد و لازم است كه اين روابط كاري حفظ و گسترش پيدا كند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، ضمن تقدير از مديريت موفق و كاركنان پرتلاش اين مركز، افزود: دانشگاه آزاد اسلامي مركز اوز به عنوان يك الگوي موفق در جلب اعتماد خيران در منطقه است كه مي تواند در سراسر كشور نيز به صورت نمونه و برجسته، تاثيرگذار باشد.

زارع، بيان كرد: تلاش مسئولين اين مركز دانشگاهي براي تشكيل كلاس هاي كارشناسي ارشد قابل تقدير بوده و نشان دهنده علاقمندي مسئولين آن مركز براي توسعه علمي و پژوهشي منطقه لارستان و بخش اوز محسوب مي شود.

زارع، با اشاره به اين موضوع كه پيشرفت هر يك از مراكز تابعه اين واحد دانشگاهي به منزله توسعه  علمي و تحقيقاتي منطقه لارستان بزرگ بوده و از سوي اين واحد دانشگاهي با نگاهي مثبت به آن نگريسته خواهد شد، اظهار كرد: بدون ترديد همكاري اين واحد دانشگاهي با مراكز در زمينه پژوهش و ايجاد بسترهاي تحقيقاتي براي دانشجويان تحصيلات تكميلي، باعث حضور فعال تر  دانشگاهيان در عرصه توليد و علم شده است و در سطح كلان مي تواند خودكفايي علمي و توليدي را براي جامعه به ارمغان آورد.

در ابتداي اين ديدار، عبدالعزيز خضري گفت: بدون ترديد همكاري رياست اين واحد دانشگاهي كه از بدو تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي مركز اوز به عنوان مدرس و مشاور ما را همراهي كرده و مي كنند؛ قابل ستايش است و امروز نيز همكاري هاي اين مدير توانمند نويد دهنده آينده اي بهتر براي مركز دانشگاهي اوز خواهد بود.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي مركز اوز، خاطر نشان كرد: مردم اوز به مقوله آموزش و پژوهش علاقمند بوده و قطعا برگزاري كلاس ها و دوره هاي تحصيلات تكميلي در اين مركز دانشگاهي باعث خرسندي مردم اين منطقه شده و تعاملات بيشتر مركز و واحد را تقويت خواهد كرد.

 س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین