شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز به کار مجدد نشست های تعاملی کار آفرینی لارستان (نتکا)

یازدهمین نشست از سلسله نشست های تعاملی کارآفرینی لارستان (نتکا) با حضور جمعی ازعلاقمندان به حوزه کسب و کار و دانشجویان،  در محل مجتمع آموزش عالی لارستان برگزارشد. به گزارش…

یازدهمین نشست از سلسله نشست های تعاملی کارآفرینی لارستان (نتکا) با حضور جمعی ازعلاقمندان به حوزه کسب و کار و دانشجویان،  در محل مجتمع آموزش عالی لارستان برگزارشد.

به گزارش ميلادلارستان يازدهمين نشست های تعاملی کارآفرینی لارستان (نتکا)  با موضوع طرح کسب و کار(Business Plan ) و با ارائه ی  محمد علی جمشیدی از فعالین حوزه کسب و کار منطقه  و با حضور  طاهری ریاست مجتمع آموزش عالی و  قناعت پور مدیر مرکز رشد واحدهای فناورلارستان  همراه بود.  هدف از برگزاري جلسات مذكور شبکه سازی با کار آفرینان، متخصصان، سرمایه گذاران و علاقمندان به حوزه کسب و کار و استارت آپ است و تلاش دارد بستری برای انتقال تجربه ها و توسعه ی ارتباطات حرفه ای عنوان شده است.

يادآور مي شود این رویداد هفتگی به همت مرکز رشد واحدهای فناور لارستان و با همکاری مجتمع آموزش عالی و مرکز آموزش و توسعه بازرگانی لارستان، در فصل دوم فعالیت های خود هر هفته چهارشنبه ها از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در محل مجتمع آموزش عالی (ساختمان شماره ۲) میزبان کارآفرینان، پژوهشگران، استادان دانشگاه و دانشجویان علاقمند خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین