چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شروع به کار پروژه هاي طرح بهسازي بنياد مسکن لارستان

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومي بنياد مسکن انقلاب اسلامي لارستان، مهندس ناصر زائري، مدير بنياد مسکن لارستان از آغاز  عمليات اجرايي طرح بهسازي روستاهاي بالاده و کمال…

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومي بنياد مسکن انقلاب اسلامي لارستان، مهندس ناصر زائري، مدير بنياد مسکن لارستان از آغاز  عمليات اجرايي طرح بهسازي روستاهاي بالاده و کمال آباد از بخش بيرم و فرشته جان و خرده دره از بخش جويم لارستان خبر داد.

۱- روستاي فرشته جان :اجراي۷۵۰۰ مترمربع آسفالت از معابر روستا با اعتباري بالغ بر ۱۰۴۵ ميليون ريال ،که اعتبار آن از منابع دولتي و قير رايگان تامين گرديده است.

۲- روستاي خرده دره: اجراي ۵۰۰۰ مترمربع زيرسازي بدون بيس با اعتباري بالغ بر ۶۰۰ ميليون ريال که اعتبار آن از منابع ملي تامين اعتبار گرديده است.

۳- روستاي بالاده: اجراي ۷۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر اين روستا با اعتباري بالغ بر چهارميليارد و سيصد و پنجاه ميليون ريال که اعتبار آن از منابع دولتي و قيررايگان تامين اعتبار گرديده است.

۴-روستاي کمال آباد از بخش بيرم: بنياد مسکن لارستان اقدام به اجراي ۴۰۰۰ مترمربع بيس و آسفالت معابر اين روستا با اعتباري بالغ بر چهارميليارد ريال نموده است که اعتبار آن از منابع دولتي و قيررايگان تامين گرديده است.

   س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین