دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

درخواست فرماندار از خیرین جهت کمک به تجهیز مکان موقت دانشگاه دولتی در لار

فرماندار ویژه لارستان گفت: تمامی دانشگاههای منطقه بزرگ لارستان پر رونق است و با رشته های مختلف ،دانشجویان زیادی در حال تحصیل در این دانشگاهها هستند. به گزارش میلادلارستان  وبه…

فرماندار ویژه لارستان گفت: تمامی دانشگاههای منطقه بزرگ لارستان پر رونق است و با رشته های مختلف ،دانشجویان زیادی در حال تحصیل در این دانشگاهها هستند. به گزارش میلادلارستان  وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛علی محمد امیری در ابتدای سخنانش از خیرین محترم  خواست نسبت به ساخت ساختمان دانشکده علوم پزشکی  در این شهرستان تسریع نماید.

 وی از پیگیری ها ی دکتر جعفر پور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و دکتر فرامرزی ریس دانشکده علوم پزشکی لارستان به جهت دریافت ابلاغ  تشکیلات جدید و اسقلال مالی  دانشکده علوم پزشکی و آموزشی شدن بیمارستان امام رضا(ع) لارستان تشکر کرد.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با توجه به توصیه ی مقام معظم رهبری در خصوص در اولویت بودن رشد علمی در کشور  به اجرایی شدن ساخت ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی لارستان هم اشاره کرد و گفت: هم اکنون در این پروژه بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه شده است و در آستانه بهره برداری است. همچنین دانشگاه پیام نور لارستان نیز، هم افزایش رشته داشته و هم ساختمان زیبایی در مرحله افتتاح دارد.دیگر اینکه دانشکده بهداشت اوزهم راه اندازی و دانشجو گرفته است و خیرین نیزساختمان آنرا به سرعت می سازند و مردم بیرم نیز به شدت پیگیراین هستند که یک دانشکده زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان احداث کنند.

 وی ادامه داد: مرکز آموزش علوم لارستان هم که از مصوبات هیئت دولت است، زمین آن واگذار و نقشه آن نیز آماده شده و پیمانکار آن هم مشخص شده است و در حال تجهیز کارگاه می باشد و الان نیز ۳ رشته برای این دانشگاه دولتی برای لارستان در دفترچه کنکور سراسری برای امسال لحاظ شده است ،که به شدت با کمبود مکانی موقت برای این دانشگاه مواجه هستیم ،لذا از خیرین شهرستان می خواهیم که در این خصوص نیز همت کنند.

امیری در پایان تاکید کرد: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی لارستان ، دانشگاه پیام نور اوز،دانشگاه جامع علمی کاربردی هلال احمرلارستان و دیگر دانشگاههای سراسر این شهرستان هم پررونق هستند .

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین