دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

كشف بیش از4 تن مواد مخدر از اول امسال تاکنون درلارستان

علی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: از اول امسال تاکنون مقدار ۴ تن  انواع مواد مخدر در شهرستان لارستان کشف و ضبط شده…

علی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: از اول امسال تاکنون مقدار ۴ تن  انواع مواد مخدر در شهرستان لارستان کشف و ضبط شده است. به گزارش روابط عمومي فرمانداري ویژه لارستان؛ امیری طی سخنانی با بیان اینکه از اول امسال در امر کشف مواد مخدر در شهرستان بزرگ لارستان خوب عمل شده است افزود:

در طی این مدت مقداربیش از ۴ تن انواع مواد مخدر از جمله تریاک،حشیش و هروئین از قاچاقچیان مواد مخدر، توسط نیروهای فرماندهی انتظامی لارستان کشف و ضبط گردیده است.
فرماندار ویژه لارستان افزود: در این رابطه همچنین تعداد ۱۲۲ نفر از قاچاقچیان ،توزیع کنندگان مواد مخدر،خرده فروشان و معتادین دستگیر و تعداد ۴۳ خودرو سبک و سنگین و  موتور سیکلت آنها هم توقیف شده است و تحویل مقامات قضایی گردیده است.
علی محمد امیری رئیس شورای تأمین لارستان تصریح کرد: کسانی که به نحوی تریبون در اختیار دارند، همیشه در خصوص مضرات مواد مخدر سخن بگویند و دستگاه های فرهنگی شهرستان نیز تبلیغات گسترده ای در موضوع زیانهای این مواد افیونی در سطح شهرستان صورت دهند تا روزی شاهد ریشه کن شدن انواع مواد مخدر باشیم.
وی در ادامه از اعضاء شورای تأمین شهرستان که در برقراری امنیت تلاش می کنند، تشکرکرد. بخصوص نیروی انتظامی که از اول امسال تاکنون بیش از ۴ تن مواد مخدر در منطقه لارستان کشف و ضبط نموده اند که اینها حاصل تلاش نیروهای خدوم انتظامی،امنیتی و سپاه است و الحمدلله امنیت در کشور، استان و شهرستان مطلوب است.
فرماندار ویژه لارستان در پایان خاطر نشان ساخت: شورای تأمین شهرستان لارستان در امر مبارزه با مواد مخدر با قاچاقچیان و توزیع کنندگان این مواد  خانمان سوز با جدیت تمام برخورد خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین