پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری همایش کاهش استرس و ایجاد آرامش بانوان در لارستان

همایش کاهش استرس و ایجاد آرامش بانوان در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان اضطراب و استرس یکی از عوامل قوی و محرک اصلی در ایجاد بیماری‌های روحی، روانی و…

همایش کاهش استرس و ایجاد آرامش بانوان در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان اضطراب و استرس یکی از عوامل قوی و محرک اصلی در ایجاد بیماری‌های روحی، روانی و جسمی در افراد است که تنها خود فرد در و کنترل و مهار کردن این تنش و چالش درونی می تواند نقش موثر و اساسی ایفا کند و از این جهت دادن آگاهی و راهکارهای مناسب در مقابله با این حالت به افراد جامعه بسیار مفید و ضروری خواهد بود.

در همین راستا در تاریخ دوازدهم آبان ماه “همایش کاهش استرس و ایجاد آرامش در بانوان” به مناسبت هفته سلامت بانوان با سخنرانی دکتر حسین فقیهی دارای مدرک دکترای DBA ارشد روانشناسی و هیپنوتراپیست در تالار وحدت شهر لار برگزار شد.

 

موضوع این همایش بررسی موضوع کاهش استرس و ایجاد آرامش در بانوان بود، موضوعی که معمولاً دغدغه هر یک از بانوان بوده و اینکه چگونه می توان با استرس و اضطراب و دغدغه هایی که روزانه با آن درگیر هستیم مقابله کرد.

شایان ذکر است که این برنامه با همکاری دفتر امور بانوان فرمانداری، دفتر امور بانوان شورای شهر، با همکاری دانشکده علوم پزشکی، اداره ارشاد، کمیته امداد، مديريت آموزش و پرورش لارستان،  اداره بهزیستی و مرکز رشد و واحدهای فناوری لارستان برگزار شد که با استقبال خوب و بی نظیر بانوان لارستان برگزار گشت.‌

خبرنگار ؛ سحر طاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین