چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

امام جمعه لارستان: دولت می بایست با نظارت مستمر مانع گرانی شود

امام جمعه لارستان با اشاره به سهیمه بندی و افزایش بهای بنزین، آن را مطابق مصوبات قانونی و مورد تفاهم دولت و مجلس و حمایت نخبگان اقتصادی دانست و تصریح…

امام جمعه لارستان با اشاره به سهیمه بندی و افزایش بهای بنزین، آن را مطابق مصوبات قانونی و مورد تفاهم دولت و مجلس و حمایت نخبگان اقتصادی دانست و تصریح کرد: این طرح باید با دقت و صحیح باید اجرا شود و دولت می بایست با نظارت مستمر و بررسی های بیشتر مانع گرانی بی رویه کالاها و خدمات شود.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، اظهار داشت: یکی از شاخصه های اصلی دستیابی جوامع اسلامی وحدت است.

وی با یادآوری جنایتهای «خان ها» در پیش از انقلاب اسلامی و دست اندازی آنها به اموال و ناموس مردم، افزود: خوشبختانه امروز خدای ناکرده اگر حقی از کسی ضایع شد به راحتی می تواند حق خود را بگیرد.

امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از اقدامات انقلابی قوه قضائیه در مبارزه با فساد، تصریح کرد: شاید اقدامات به مذاق بعضی ها خوش نیاید و خواستار مصلحت اندیشی باشند که در جواب آنها باید گفت تا چه زمانی این مصلحت اندیشی ها ادامه یابد و مردم نیز خواستار برخورد با مفسدان هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر توانمندی ها داخلی برای پیشبرد کارها، ادامه داد: با تکیه اجانب و بیگانگان کاری از پیش نمی رود و همانگونه که آنها کار خودشان را انجام می دهند ما نیز باید به فکر کار خود باشیم.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته گام چهارم در کاهش تعهدات برجامی از سوی جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی سایت فردو پس از ۵ سال برداشته شد، تصریح کرد: اگرچه راه اندازی این سایت برای بازدارندگی دشمن بدعهد گامی برداشته شد اما این گام کافی نیست و باید به جای یک قدم ما باید بسته ای از اقدامات در مقابل آنها مانند کاهش نظارت و بازرسی، غنی سازی تا ۲۰ درصد، استفاده از سانترفیوژهای نسل جدید در پیش گرفته شود.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه باید معلوم شود پایان صبر راهبردی و گام های بازدارنده ایران تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: به انتظار نگه داشتن کشور هزینه های زیادی را به کشور تحمیل می کند.

وی با اشاره به اینکه اگر این گام ها برداشته شد و آنها تا آخر از بدعهدی خود برنگشتند، ما چند سال زمان را برای کشور از دست داده ایم، عنوان کرد: در حال حاضر برای کشور ما زمان بسیار مهم است چراکه هر چه بتواند به داخل تکیه کند و وابستگی اش را کاهش دهد کارها بهتر به پیش خواهد رفت.

امام جمعه لارستان با اشاره به سهیمه بندی و افزایش بهای بنزین، آن را مطابق مصوبات قانونی و مورد تفاهم دولت و مجلس و حمایت نخبگان اقتصادی دانست و تصریح کرد: این طرح باید با دقت و صحیح باید اجرا شود و دولت می بایست با نظارت مستمر و بررسی های بیشتر مانع گرانی بی رویه کالاها و خدمات شود.

وی با بیان اینکه چندی پیش به دلیل افزایش قیمت دلار و سکه، نرخ اجناس سیر صعودی گرفت، افزود: نباید این گرانی ها با افزایش نرخ بنزین ادامه یابد چراکه تحمل گرانی ها برای مردم سخت است و باید با برنامه ریزی از فشار مضاعف کاسته شود.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه مردم حق دارند از نحوه چگونگی هزینه صریح منابع مالی حاصل از درامد افزایش بنزین اطلاع یابند، گفت: افزایش بنزین درآمد عظیمی را ایجاد می کند و مردم می بایست از آثار مثبت ناشی از آن بهره مند شود.

این استاد دانشگاه قیاس نرخ بنزین با سایر کشورها را صحیح ندانست و اضافه کرد: همه چیز باید با هم قیاس شود و ما این قیاس ها را قبول نداریم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امام جمعه لارستان: دولت می بایست با نظارت مستمر مانع گرانی شود”

  1. ناشناس گفت:

    متاسفانه باافزایش نرخ بنزین شب عید به کام مردم تلخ شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین