جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

منطقه هرمود با کوچکترین قوچ دنیا

به گزارش میلاد لارستان، جعفری نژاد معاون نظارت و پايش محيط زيست استان فارس درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر وضعیت مناطق حفاظت شده استان فارس در خصوص حیات وحش را…

به گزارش میلاد لارستان، جعفری نژاد معاون نظارت و پايش محيط زيست استان فارس درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر وضعیت مناطق حفاظت شده استان فارس در خصوص حیات وحش را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: سرشماری جمعیت گونه های شاخص حیات وحش استان فارس در تمام مناطق شامل منطقه حفاظت شده، پارکهای ملی، پناهگاه حیات وحش و همچنین منطقه شکار ممنوع انجام و  در این سرشماری

جمعیت گونه های شاخص استان از جمله گورخر، آهو، قوچ و میش و کله بز بررسی شد. معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس بیان کرد: این امر به منظور تعیین آمار نسبی حیات وحش به ویژه گونه های مذکور و بررسی وضعیت زیست محیطی این گونه ها و راهکارهای لازم برای حفاظت از آنها صورت می گیرد.

 جعفری نژاد با اشاره به اینکه سرشماری این مناطق از چند ماه گذشته در استان فارس آغاز شده گفت: در آخرین مرحله نیز منطقه هرمود لارستان که از مهمترین مناطق استان است سرشماری حیات وحش آن انجام شد.

 وی گفت: منطقه هرمود لارستان به دلیل وجود کوچکترین قوچ دنیا در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است که نتایج سرشماری مطلوب است.

 معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس افزود: نتایج این سرشماری پس از جمع بندی طی چند روز آینده اعلام می شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۹:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین