پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

کشتی گیر لارستانی قهرمان مسابقات چندجانبه استان لرستان شد

مسوول هیئت کشتی لارستان از کسب نشان طلای کشتی گیر لارستانی در رقابت های چندجانبه استان لرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی…

مسوول هیئت کشتی لارستان از کسب نشان طلای کشتی گیر لارستانی در رقابت های چندجانبه استان لرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، محمدرضا عسکرپور از لارستان در ترکیب تیم شهرستان بروجرد موفق شد عنوان نخست چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام سردار شهید لطفعلی کرمی که با حضور چندین استان برتر کشور در بروجرد برگزار شد را از آن خود کند.

محمدرضا عسکرپور در دور اول این پیکارها موفق شد با حساب سه بر صفر کشتی گیر بروجردی را از پیش رو بردارد و در کشتی دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف همدانی را مغلوب کند.

این کشتی گیر لارستانی در مبارزه سوم خود کشتی گیر تیم تهران را با حساب ۷ بر سه شکست داد و به فینال راه یافت.

وی در دیدار فینال موفق شد دیگر نماینده استان همدان که چندین عنوان قهرمانی کشور را در کارنامه داشت را با حساب ۳ بر یک از پیش رو بردارد و بر سکوی نخست وزن ۷۴ کیلوی این مسابقات قرار گیرد.

محمدرضا عسکرپور برای آمادگی هرچه بیشتر خود جهت حضور در پیکارهای انتخابی قهرمانی جوانان جهان و آسیا در استان همدان اردو زده است. این کشتی گیر لارستانی امسال شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان را دارد که امیدواریم با برنامه ریزی مدون این امر تحقق پیدا کند.

محمدرضا عسکرپور در یک وزن بالاتر موفق به کسب مقام نخست این دوره از مسابقات شد.

چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام سردار شهید لطفعلی کرمی با حضور ۱۰۰ کشتی گیر رده سنی جوانان از شهرهای تهران، شهریار، البرز، همدان، کرمانشاه، مرکزی، کردستان و بروجرد برگزار شد که در پایان تیم‌ های بروجرد با ۱۵۹، همدان با ۱۱۸ و تهران با ۱۱۶ امتیاز به ترتیب عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین