جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نام نویسی از کاندیداهای انتخابات مجلس/روز اول: ثبت نام با 3 نفر+تکمیلی 1

نام نویسی از نامزدهای انتخاباتی برای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان، نام نویسی از نامزدهای…

نام نویسی از نامزدهای انتخاباتی برای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان، نام نویسی از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز همزمان با سراسر کشور از صبح امروز ۱۰ آذرماه ۹۸ در تالار شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان شروع شد.

در دقایق آغازین نام نویسی، ۲ نفر به نام های «حسین حسین زاده» از شهرستان گراش و «میلاد خرمی» از شهر خور بخش مرکزی لارستان نام نویسی کرده اند.ثبت نام از داوطلبان  تا ۱۶ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ در فرمانداری های مراکز حوزه انتخابیه و ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

 

تکمیلی_۱

جعفرپور  هم در روز نخست نام نویسی کرد/تعداد ثبت نامی ها تا الان ۳ نفر

در ادامه نام نویسی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دکتر جمشید جعفرپور نماینده کنونی و پیشین مردم با حضور در ستاد انتخابات، مستقر در فرمانداری ویژه لارستان، اقدام به نام نویسی کرد.

نکته جالب توجه آنکه جعفرپور با همراهی جمع زیادی از هواداران در ستاد انتخابات حاضر شد.

گفتنی است در روز نخست نام نویسی، علاوه بر جمشید جعفرپور از شهر لار، میلاد خرمی از خور و حسین حسین زاده از گراش اقدام به ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی کردند.

اخبار لحظه ای انتخابات حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز را از سایت و کانالهای میلاد لارستان پیگیری کنید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نام نویسی از کاندیداهای انتخابات مجلس/روز اول: ثبت نام با 3 نفر+تکمیلی 1”

  1. ناشناس گفت:

    حسني:کارمندان فرمانداری و ادارات بی طرفی را در انتخابات رعايت كنند
    …..
    آقای فرماندار خواهشن محکم تر کارمندان را بپا…خون غیر خود را به جوش آورده اند…حق و ناحق می کنند..در نامه نگاری ها…کمیسیون مغایرت…تعاملات و….

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین