شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سفر نماینده کمیساریای عالی پناهندگان در وزارت بهداشت به لارستان

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی لارستان، دکتر محمود سروش نجف آبادی، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان در وزارت بهداشت، از…

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی لارستان، دکتر محمود سروش نجف آبادی، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان در وزارت بهداشت، از مراکز جامع سلامت و مدارس شهرستان  لارستان بازدید کرد.

 در این سفر که به درخواست گویا، مدیر مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، جهت بررسی وضعیت اتباع بیگانه تحت پوشش دانشکده  لارستان انجام شده بود بنا برآن شد در خصوص ایجاد یک مرکز جامع سلامت به انضمام یک مرکز تسهیلات زایمانی و پایگاه ضمیمه جهت اتباع بیگانه تصمیم گیری شود.

سروش، به اتفاق جمعی از مسئولین معاونت بهداشتی از مرکز جامع سلامت محمدرسول اله که بیش از ۹۰ درصد جمعیت تحت پوشش آن شامل اتباع می باشد و همچنین مرکز جامع سلامت صاحب الزمان بازدید کرده و ساختار جمعیتی اتباع در این مراکز ، مشکلات پرسنل  را بررسی  کرد

در ادامه سفر سروش  به لارستان، با حضور در دفتر فرمانداری ویژه شهرستان و جلسه ای در خصوص اتباع با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ، روسای ادارات بهزیستی ، اداره کار ، پلیس اطلاعات ، دفتر کفالت اتباع و پرسنل مسئول برنامه مراقبت اتباع فرمانداری برنامه های کمیساریای پناهندگان تشکیل شد  و آمارهای لازم جهت  ایجاد مرکزجهت اتباع  تهیه و به وی ارئه شد. .

همچنین سروش، از مرکز بهداشتی درمانی در حال تاسیس مهدیه بازدید و این مکان را جهت تکمیل و راه اندازی مرکز جامه سلامت اتباع مناسب ارزیابی کرد.

در پایان سفر نیز در هتل جهانگردی جلسه ای با حضور مسئول مجمع خیرین و نائب رئیس مجمع و معاون توسعه و پشتیبانی دانشکده و مدیر توسعه سلامت معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان و خیرین شهرستان تشکیل شد که  در خصوص برنامه ریزی و ساخت و ساز مرکز جامع سلامت و مرکز تسهیلات و پایگاه ضمیمه جهت اتباع بحث و تبادل نظر شد .

گفتنی است به صورت تله کنفرانسی با رمضانی، رئیس اداره هپاتیت مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت نیز جلسه ای برگزار شد و در خصوص راه اندازی مرکز مشاوره و درمان هپاتیت c در لارستان بحث و تبادل نظر شد  و در ادامه از خیرین خواسته شد در خصوص راه اندازی این مرکز و کمک به بیمارن هپاتیت c به یاری دانشکدهبیایند.

 در پایان، سروش از پایگاه بهداشت مرزی و پرسنل فرودگاه بین المللی ایت اله ایت اللهی لارستان هم بازدید کرده و مشکلات را بررسی و قول مساعدت جهت رفع مشکلات موجود را داد.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “سفر نماینده کمیساریای عالی پناهندگان در وزارت بهداشت به لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    اقای دکتر سروش کاش یک بازدید از کمیساریای کرمان داشتید حقوق نمیدن خیلی در سختی هستیم

  2. ناشناس گفت:

    کمیساریای کرمان تسهیلات اوضاع داغونه حقوق هیچ کس و سر وقت نمیدن لطفا رسیدگی کنین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین