جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در لارستان چه کسانی هستند؟!

اعضای ۸ نفره هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در لارستان مشخص شدند. به گزارش میلاد لارستان به…

اعضای ۸ نفره هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در لارستان مشخص شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به ریاست جلیل حسنی معاون استاندار و  فرماندار ویژه لارستان و رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج،گراش و اوز و با حضور دادستان شهرستان ، رییس ثبت احوال، اعضای هیات نظارت شهرستان و ۳۰ نفر از معتمدین محلی در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی افزود: انتخابات یکی از موضوعات مهم واساسی و از افتخارات ما در طی این ۴۰ سال در کشور است که امیدواریم بهتر از گذشته و با سلامت و با انطباق بیشتر با قانون  و با توجه به وصایای حضرت امام(ره) و رهنمودات مقام معظم رهبری به پیش ببریم و سعی کنیم اعضاء هیئت اجرایی و نظارت امانت دار خوبی برای مردم باشیم.

حسنی افزود:یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین انتخابات است که توسط خود مردم برگزار می شود یعنی اینکه مردم در سرنوشت  کشور خود شریک هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه ما باید در این دوره از انتخابات نقاط قوت را تقویت و بر طرف کننده  نقاط ضعف دوره های قبل باشیم؛ خاطر نشان کرد: این یکی از اقدامات مهمی است که ما بعنوان هیات های اجرایی و نظارت باید بصورت مستمر به پیش ببریم تا این انتخابات قاعده مند و قانونمند  شود.

وی با اشاره به این موضوع که ما در انتخابات باید امانت دار خوبی باشیم؛ اظهار داشت: با توجه به این امر که ما مجری برگزاری انتخابات هستیم باید امانت دار خوبی باشیم و این امانت داری در اذهان مردم تثبیت شود.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز ادامه داد: مردم واقعا بدانند که اعضاء هیئت اجرایی و نظارت افرادی متعهد و خوبی هستند و اولویت اول ما برگزاری انتخاباتی خوب، سالم، قاعده مند، قانونمند و با مشارکت حداکثری و با رضایت کامل مردم است و این را باید یک افتخار بدانیم و هرکس که از صندوق در آمد نماینده مردم در انتخابات است.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش تصریح کرد: از میان ۳۰ نفر معتمد دعوت شده تعداد ۸ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر به عنوان اعضای علی البدل معرفی خواهند شد.

در انتهای جلسه پس از بحث و بررسی افراد متقاضی هیأت اجرایی نام نویسی نمودند و پس از رای گیری آقایان عبدالرسول فاتحی، محمدابراهیم ایزدی، مسعود راستی لاری، رحیم بیژنی، حسن شیخی، محسن احمدی، قدرت اله یادگاری فرد و عبدالرحیم مقیمی به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در لارستان انتخاب شدند.

همچنین آقایان احمد آهیخته، صفا فرجام، اسدالله حقیقی، سید عبدالمهدی میرپور و الهام بدیعی نیز  به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اعضای هیأت اجرایی انتخابات در لارستان چه کسانی هستند؟!”

  1. ناشناس گفت:

    قابل توجه فرمانداری لارستان و دوستان ،
    بعضی از آقایان همچون آقای…. که همراه
    و همگام یکی از کاندید های احتمالیست و به
    نوعی خود را یکی از اسپانسرهای مالی وی میدانند
    به لحاظ قانونی نمیتواند عضو ستاد اجرایی شوند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین