شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سپاده: اهل شعار نيستم؛ ولي با شعار “قول و عمل در سايه صداقت” آمده ام

کاندیدای فداغي يازدهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهل شعار نبوده و وظيفه نماينده را قانون گذاري مي دانم اظهار داشت: با توجه به پتانسيل زياد موجود…

کاندیدای فداغي يازدهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهل شعار نبوده و وظيفه نماينده را قانون گذاري مي دانم اظهار داشت: با توجه به پتانسيل زياد موجود در منطقه، نيروي جواني منطقه، طرح هاي دانش بنيان، سرمايه هاي خصوصي و خيرين عزيز مي توان به نحو احسن به نحو توسعه منطقه استفاده نمود.

به گزارش میلاد لارستان داريوش سپاده به عنوان یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز ۱۱ آذرماه با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نویسی کرد.  وي در معرفي خود اظهار داشت:  ۳۵ ساله هستم و از  بخش مركزي گراش در اين انتخابات حاضر شده و داراي كارشناسي ارشد جغرافيا از دانشگاه خوارزمي تهران مي باشم.

وي با بيان اينگه دومين دفعه اي است كه جهت نمايندگي مجلس ثبت نام مي نمايم اظهار داشت: خود را از جنس مردم مي دانم و هدفم تنها خدمت گذاري است و تا آنجا كه در حد توانم باشد مي خواهم به مردم خدمت نمايم.

اهل شعار نيستم

سپاده در پاسخ به اين سوال كه اهداف كلان خود را از نمايندگي مجلس بگوييد اظهار داشت: اهل شعار نيستم و همه مي دانيم كه وظيفه اصلي نمايندگان مجلس قانون گذاري  و نيز انتقال نارسايي ها از منطقه به مركز است و اگر قوانيني در مجلس مصوب شود كه بتواند به معيشت مردم كمك نموده و در جهت رفع نارسايي ها را به خوبي عمل نمايد مي توان به زندگي مردم و حق زندگي آنها كمك شاياني نمود.

وي بيان داشت: با توجه به پتانسيل زياد موجود در منطقه، نيروي جواني منطقه، طرح هاي دانش بنيان، سرمايه هاي خصوصي و خيرين عزيز مي توان به نحو احسن به نحو توسعه منطقه استفاده نمود. وي گفت: بايد در مجلس قوانين بر حسب نارسايي منطقه مصوب شود تا كاربردي گردد

رويكرد حزبي ندارم

وي گفت: دوره قبل نيز بيان داشتم كه رويكرد حزبي و جناحي نداشته و معتقدم ديانت و سياست در اسلام جدا از هم نبوده و براي رضاي خدا همه بايد كار كنيم.

وي اظهار داشت: شعار انتخاباتي بنده نيز قول و عمل در سايه صداقت مي باشد. وي اظهار داشت: آمده ام نبوغ روستايي را به چالش كشيده و بيان نمايم كه يك بار هم كه شده به نبوغ روستايي توجه نماييد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین