جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

14 سوال میلادلارستان از 16 کاندیدای مجلس یازدهم

با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان بر آن شد تا به منظور روشن شدن افکار عمومی و به جهت…

با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان بر آن شد تا به منظور روشن شدن افکار عمومی و به جهت معرفی بیشتر کاندیداهای این دوره مصاحبه ای را با آنان ترتیب دهد. بر همین اساس سوالاتي جهت مصاحبه با ۱۶ كانديداي نمايندگي حوزه انتخابيه لارستان،خنج، گراش و اوز تهيه شده و در اختیار آنان قرار گرفت.

ازسوی دیگر با توجه به لزوم رعايت عدالت در انتشار پاسخها و نيز به سبب امكان مقايسه بهتر نگرش فكري كانديداهاي محترم در کنارهم، بناست تا درهر شماره نشريه ميلادلارستان تا زمان انتخابات، پاسخ به یک یا چند پرسش ارائه شده توسط ۱۶ كانديدا به صورت یکجا منتشر گردد.

بنا بر این گزارش  سوالات در ۳ بخش عمومی، مجلس و قانون گذاری و پیگیری های حوزه انتخابیه به ارائه شده و جمعا ۱۴ سوال از هر کاندیدا مطرح گردیده است. تلاشمان بر این است تا پس از گردآوری پاسخ سوالات تا ۱۲ بهمن ماه، از روزهای پس از این تاریخ پاسخ یکپارچه سوالات کاندیداهای نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز را در روزنامه و پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان منتشر نماییم.

طی پیگیری صورت گرفته در حال حاضر تمامی ۱۶ کاندیدای محترم در جریان موضوع بوده و غیر از یکی از آنها(علیرغم پیگیری فراوان و اطلاع ایشان از موضوع) مابقی کاندیداها و یا اعضای تیم انتخاباتی آنها از سوالات مطلع می باشند. عده از کاندیداهای محترم نیز تا کنون به سوالات پاسخ داده اند و به امید خدا تلاش بر این است تا طبق زمان بندی در روز ۱۲ پاسخ تمامی سوالات گردآوری شود.

ضمناً سوالات مطرح شده از کاندیداهای محترم نیز به زودی منتشر خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۵:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین