سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

آیت اللهی:آمده ام با تبعیض و فقر طبقاتی مبارزه کنم؛‌با آمدن آقای بروجردی نگرانی ها کاسته شده است

 سیدمحسن آیت اللهی فرزند آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی امام جمعه فقید لارستان در روز ۱۳ آذرماه چهارمین روز از وقت قانونی ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، با…

 سیدمحسن آیت اللهی فرزند آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی امام جمعه فقید لارستان در روز ۱۳ آذرماه چهارمین روز از وقت قانونی ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نويسی کرد.

به گزارش میلاد لارستان وی پس از طی مراحل ثبت نام، در معرفی خود  بیان داشت: سیدمحسن آیت اللهی فرزند سیدعبدالعلی آیت اللهی متولد سال ۱۳۴۸ هستم و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی ام.

آمده ام با تبعیض و فقر طبقاتی مبارزه کنم

سیدمحسن آیت اللهی هدف از حضور خود را رفع تعیض های نژادی، توزیع عادلانه ثروت، مبارزه با تبعیض غیرحقوقی کارمندان دولت و فقر طبقاتی جامعه برشمرد و افزود: بنده در این زمینه ها ضعف می بینم و آمده ام که با این موارد مبارزه کنم. وی با بیان اینکه لارستان در زمینه راه، بهداشت و آموزش دارای ضعف های زیادی است که می بایست با مشورت کارشناسان برای آن چاره اندیشی کرد، ادامه داد: مجلس چکیده ای از افراد جامعه هستند و قانون گذاری می کنند.

اصلاح طلبان از ابتدا ضعیف بوده اند؛‌اصولگرایان نیز ضعف داشته اند 

این داوطلب انتخابات با بیان اینکه یکی دیگر از وظائف نماینده مجلس  احقاق حقوق مردمی است که به وی رأی داده اند، اظهار داشت: بنده به لحاظ جناح سیاسی زیر پرچم هیچکس سینه نمی زنم و در هریک از دو جناح نقاط ضعف و قوت می بینم و در عین حال جناح اصلاح طلب را از ابتدای انقلاب تاکنون دارای ضعف زیاد می دانم اما اصولگراها برخی کارها را انجام داده اند که در انها نیز بعضی کارهای ناشایست انجام گرفته است.

آیت اللهی تصریح کرد: وابستگی خاصی به جناح های سیاسی ندارم و مستقل عمل می کنم. وی در پاسخ به سوال خبرنگار «گریشنا» از گراش در مورد آیا حضور شما در انتخابات با توجه به احتمال شرکت دکتر بروجردی و به جهت همراهی برادران شما با ایشان، منافاتی ندارد؟، گفت: جناح های سیاسی در خانواده ها متفاوت است و بنده هم اینگونه هستم و بدلیل جدا بودن جناح سیاسی با آنها، آمده ام تا از جناح خودم به آنها خدمت کنم.

مردم پتانسیل خفته جنوب فارس اند،‌ در زمینه راه مشکلات زیادی داریم…

وی پتانسیل خفته در منطقه جنوب فارس را مردم دانست و عنوان کرد: علمای لارستان و ضریب هوشی مردم به ویژه دانش آموزان بالاست که نمونه آن کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری است. آیت اللهی با اشاره به اینکه توسعه یافتگی در لار بسیار کم بوده است، یادآور شد: در زمینه راه، بهداشت و آموزش دارای کمبود هستیم و بنده مطمئنم اگر در زمینه آموزش اقدام کنیم، خیلی از دانش آموزان می توانند رتبه های برتر را کسب کنند.

وی بیان کرد: در زمینه ورزش اگر برنامه ریزی کنیم، می توان طی ۱۰ سال آینده شاهد حضور جوانان در سطح لیگ برتر کشور باشیم.

این کاندیدا در پاسخ به سوال خبرنگار میلاد لارستان در زمینه اینکه شما برای توسعه حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای چه برنامه ای دارید؟ تصریح کرد: در زمینه ریلی توسعه ای نداشته ایم و اگر در این زمینه اقدام شود، شکوفایی اقتصادی را به همراه دارد. این کاندیدا با اذعان به اینکه در بحث راهها مشکلات زیادی داریم، خاطر نشان کرد: یکی از شعارهای من توزیع عادلانه ثروت، پایین آوردن سطح طبقاتی و مبارزه با فساد اداری و حقوقی و همچنین مبارزه با حقوق های نجومی است که در اولویت کارم قرار دارد.

با آمدن آقای بروجردی نگرانی ها کاسته شده است

وی با بیان اینکه  شورای نگهبان یک ارگان مستقل است که باید مستقل فکر کند، تصریح کرد: اعضای بیت آیت اللهی نگران اوضاع هستند و با آمدن آقای بروجردی از نگرانی آنها کاسته شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آفتاب لارستان درزمینه اینکه برنامه شما برای مبارزه با فساد چیست؟، افزود با توجه به اینکه بودجه ریزی و قانون گذاری در مجلس انجام می شود می تواند جلوی فساد را گرفت.

این داوطلب شعار انتخاباتی خود را «مبارزه با تبعیض نژادی در ادارات، تبعیض حقوقی و توزیع عادلانه ثروت» اعلام کرد.

آیت اللهی در پاسخ به واژگان زیر گفت:

جمشید جعفرپور: یک وکیل مجلس که مردم به او رأی دادند

سیدحسن آیت اللهی: برادر خوب و دل رحیم

نظارت استصوابی: نمی دانم

گشت ارشاد: خیلی خوب نیست

چند همسری: بستگی دارد

FATF: قانون اروپایی است که بسیار برای ایران و ایرانی مضر است و باید لغو شود

اینستکس: قانونی اروپایی که برای ایران تعریف شده و جائز نیست که سران مملکت قبول کنند

نظر شما درباره اعتراضات بنزین: نتیجه یک مدیریت بد است که اعمال شده و رهبری در این زمینه از خود مایه گذاشتند

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین