جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

موحدی:عضو هیچ گروه یا جناح خاصی نیستم/برای خدمت کردن آمده ام

به گزارش میلاد لارستان  یعقوب موحدی در روز ۱۳ آذرماه چهارمین روز از وقت قانونی ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری…

به گزارش میلاد لارستان  یعقوب موحدی در روز ۱۳ آذرماه چهارمین روز از وقت قانونی ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نويسی کرد.

به گزارش میلاد لارستان، در چهارمین روز از روند ثبت نام از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، «یعقوب موحدی» با حضور در فرمانداری ویژه لارستان، اقدام به نام نویسی کرد. وی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران به سوالات آنان جواب داد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در معرفی خود بیان داشت: دبیر بازنشسته آموزش و پرورش و متولد سال ۱۳۳۷ شهر لار هستم. عضو شورای اسلامی شهر لار در دورههای سوم و چهارم بودم و ۳ سال هم ریاست شورای شهرستان لارستان را بر عهده داشتم.

وی درباره هدف خود از شرکت در انتخابات، گفت: نزدیک به ۳۰ سال در منطقه لارستان، فرهنگی بودم و علاوه بر آن ۲ دوره در شورای اسلامی شهر لار حضور داشتم و مسائل اجتماعی را در شهر می دیدم. بنابراین به خواست مردم وظیفه خود دانستم که در انتخابات شرکت کنم و خدمتگزار خوبی برای اسلام، نظام، ولایت و مردم خوب این منطقه و حوزه ی انتخابیه باشم.

هدفم تنها رضای خدا و خدمت به مردم،‌ ولایت و اسلام است.

موحدی بیان کرد: هدفم فقط برای رضای خدا و خدمت به مردم، نظام، ولایت و اسلام است و در جریان مسائل و مشکلات منطقه هستم اما در حال حاضر ما برای انتخاب آمده ایم. این داوطلب انتخاباتی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه در دوران دفاع مقدس از رزمندگان و فرماندهان جنگ بوده خاطرنشان کرد: این موضوع نیز از حکمت های الهی است و اگرنه ما از شهدا عقب افتاده ایم و باید به وظیفه مان که خدمت کردن است عمل کنیم.

مستقل و محکم آمده ام

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز با بیان اینکه  عضو هیچ گروه یا جناح خاصی نیستم، تصریح کرد: به عنوان یک مسلمان، بسیجی و ولایی در انتخابات شرکت کرده ام و اعتقادی به جناح چپ و راست ندارم چون در اوایل انقلاب جناح و گروهی وجود نداشت و یک دسته انقلابی بودند و عده بسیار کمی نیز ضد انقلاب بودند. من معتقدم که همه، ایرانی، متدین، دلسوز و دوست داشتنی هستند.

وی درخصوص اینکه آیا در ائتلاف شرکت می کند یا خیر؟! گفت: مستقل و محکم آمده ام و فقط خودم و خدا را می شناسم و اگر از من نمی خواستند که ثبت نام کنم حتی ورود هم نمی کردم.

موحدی ادامه داد: از عید نوروز تا کنون مردم از من خواسته اند و اگر مردم بخواهند حاضریم برای خدمت به اسلام، نظام و مردم جان، مال و آبرویمان را فدا کنیم.

این کاندیدا در مورد عملکرد نماینده کنونی مردم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ایشان ۸ سال نماینده بودند، همه مردم بهتر از ما عملکردشان را می دانند و هر کس در حد توانش کار کرده است اما بهتر از این ها می توانست کار کند. وی یادآور شد: آقای جعفرپور در این سه سالی که مسئول شورای اسلامی شهر لار بودم فقط یک بار آن هم مصوب کردیم و به جلسه شورای اسلامی شهر لار آمدند.

موحدی ام و همه مرا به صداقت و شهامت می شناسند

این نامزد انتخاباتی در جواب به این پرسش که چه تضمینی می دهید که به شعارهایتان عمل کنید، افزود: من موحدی ام و همه مردم مرا به صداقت، راستی، درستی، شهامت و شجاعت می شناسند و دنبال پست و مقام نیستم و فقط می خواهم خدمت کنم.

موحدی در مورد فساد و تبعیض هایی که در کشور وجود دارد تصریح کرد: اول به خدا پناه می برم و در مرحله بعد، هر کسی باید از خودش شروع کند. من دو فرزند دارم اما در هیچ اداره و ارگانی نه پارتی داشته ام و نه سفارش کرده ام، هر چیزی که حق و حقیقت باشد می پذیرم و عاقبت خود را برای دنیای دیگران خراب نمی کنم.

وی در پاسخ به واژگان مطرح شده در زیر گفت:

چند همسری: همان یکی کافیست

FATF: باید بررسی های کامل تری در این باره شود تا نظرم را در مورد موافقت یا مخالفت بیان کنم

استان لارستان: ان شاا…

سید محمد خاتمی: زمانی رئیس جمهور بودند اما اکنون نیستند

دولت تدبیر و امید: فعلا دولت جمهوری اسلامی ایران هستند

گشت ارشاد: هدفشان امنیت، آسایش و آرامش در منطقه است

اختلاس: وامصیبتا، پناه می برم بر خدا.

دکل نفتی: در حال بررسی است و اگر در مسائل سیاسی نیافتد و صادقانه بخواهند بگویند همه ی این ها درست می شود

بی بی سی: بیگانه است و بیگانه برای ما دل نمی سوزاند

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین