سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

فرج پور: دليل حضورم احساس مسئوليت است، آب پتانسيل خفته جنوب فارس است

در چهارمين روز  از وقت قانونی ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز گذشته حسين فرج پور به عنوان آخرين نفر با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری…

در چهارمين روز  از وقت قانونی ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز گذشته حسين فرج پور به عنوان آخرين نفر با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نويسی کرد.

وي در ادامه طي پاسخ به سوالات خبرنگاران در معرفي خود اظهار داشت: حسین فرج پور اهل لار هستم که در سمت کارمند و مدرس دانشگاه آزاد در حال فعالیت می باشم. از سال ۷۲ در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان مشغول به فعالیت شدم و هم زمان رشته حقوق را در همان دانشگاه گذراندم. چون پدرم در قید حیات نبود با وجود مشقت های درس و زندگی اما آن را گذراندیم.

وي ادامه داد: اوایل در بخش کامپیوتر دانشگاه فعالیت داشتم. در ادامه مسئول گروه حقوق قضائی شدم و در سال ۸۶ پذیرفته شده کارشناسی  ارشد حقوق شدم.  در دانشگاه آزاد اسلامی لار و اوز تدریس خود را ادامه دادم. در حال حاضر سمت کارگزینی اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان را بر عهده دارم.

دليل حضورم احساس مسئوليت است، سعي دارم مصلحت ها را كنار بگذارم

فرج پور در پاسخ به اين سوال كه چه پتانسيلي در خود مي ديديد كه وارد انتخابات شديد اظهار داشت: بنده در دانشگاه آزاد لار زمانی که مسئول گروه حقوق بودم و کارهای کامپیوتری را انجام می دادم از جان و دل به کارهای خود می پرداختم و دلسوزی بالایی داشتم. الان هم دلیل حضورم دلسوزی و احساس مسئولیتی بود که داشتم و در خود می دیدم که می توانم در پست های مدیریتی اجرائی ملی نیز وارد شوم.

وي گفت: در سال ۹۲ بعنوان عضو علی البدل شورای شهر لار برگزیده شدم که این نشان از لطف هم شهریان داشت. همان موقع این جرقه در ذهن من خطور کرد که می توانم در انتخابات نیز وارد شوم و اگر من را قابل بدانند با جان و دل کار کنم. سعی دارم که مصلحت ها را کنار بگذارم و برای مردم منطقه کار کنم. البته کاندیداهای قبلی نیز کارهایی را انجام داده اند و در حد توان خود تلاش کرده اند.

بايد تجارت را توسعه دهيم، بحث راه و شبكه ريلي نياز به پيگيري دارد.

فرج پور در خصوص اهداف كلان خود بيان داشت: دوره های زیادی در کنار برخی کاندیداها بوده ام و از همان جا اعتقاد زیادی به مشاور داشتم. اعتقاد دارم که هر نماينده  باید تعدادی مشاور قوي داشته باشد كه اگر در زمينه اي تخصص نداشت  مشاور او را راهنمایی نماید.

وي گفت: به هر حال لار دارای پتانسیل هایی در زمینه های مختلف از جمله تجارت است. لارستان قدیم دارای تجار زیادی بوده است و مرکزیت تجاری داشته است. ما باید تجارت را توسعه بدهیم. در بحث راه و جاده و شبکه ریلی به عنوان یک نیاز پیگیری خواهیم کرد و در اولویت های ماست. یکی دیگر از دغدغه های مردم لارستان بحث ارتقا است. مردم منطقه دارای نجابت فراوانی هستند که در مقابل منتخبین خود صحبت خاصی به میان نمی آورند با اینکه آنها نماینده را انتخاب نموده اند.

اين مدرس دانشگاه بيان داشت:بایستی فردی که کاندیدا می شود در خود  توان حضور را ببیند و به میدان بیاید تا رای مردم از لحاظ زمانی و انتخابی به هدر  نرود. در بحث آگاهی سازی از طریق فضای مجازی نيز باید بگونه ای عمل کرد که بحث قومیت ها را کنار بگذاریم و یک فرد توانمند در منطقه را انتخاب نماییم.

جناح من مستقل است

وي گفت: به جناح اصولگرا و اصلاح طلب آگاهی کامل دارم اما جناح من مستقل است. معتقدم نباید در حال حاضر و در زمان انتخابات وارد بازی های سیاسی شد اما در صورت ورود به مجلس باید به یکی از جناح ها پیوست. وي همچنين در خصوص ائتلاف اظهار داشت: بايد ديد که نظر مردم چه چیزی است. اگر ببینم که مردم مرا می خواهند قطعا خواهم ماند ولی اگر مردم مرا نخواهند کنار خواهم رفت

آب پتانسيل خفته جنوب فارس

فرج پور در پاسخ به سوال خبرنگار ميلاد لارستان مهمترین پتانسیل جنوب استان فارس را مسئله آب عنوان نموده و افزود: ما میتوانیم از طریق دریا به مناطق جنوب آبرسانی کنیم. وقتی آب باشد بحث کشاورزی، تجارت و دامداری را میتوان شكوفا کرد. ما در منطقه بخاطر تعامل با حوزه خلیج فارس پول به اندازه کافی داریم که در حال حاضر توسط مردم این پول ها در بانک ها سرمایه گذاری شده است اما چه بهتر این پول ها در منطقه خودمان سرمایه گذاری شود و موجب اشتغال جوانان گردد. ما به دنبال اشتغال جوانان هستیم و امیدواریم که این کار محقق گردد. ما باید به جای اینکه بگوییم چرا گذشتگان کاری نکردند خودمان کارها را شروع کنیم.

رشته هاي دانشگاهي حوزه نفت و گاز را بايد در منطقه وارد نماييم

فرج پور در خصوص ایده خود جهت ارتقا و توسعه بخش دانشگاهی منطقه اظهار داشت: برخی دانشگاه ها را در لار داریم که باید آنها را با افزودن رشته هایی که مورد نیاز منطقه است توسعه دهیم تا در کنار آن جوانان شهرستان به راحتی با اشتغال در شهر خود در کنار خانواده حضور داشته باشند. مثلا ما در بحث پالایشگاه و فرآورده های نفتی اکتشافاتی داریم که باید با ایجاد رشته های مرتبط موجب شکوفایی منطقه شویم.

وي در خصوص راه ها نيز گفت : جاده ما به سمت بندرعباس و شیراز باید دوبانده شود. چیزی که مورد نیاز شهرستان است. باید این اتفاق در مسیرهای مختلف صورت بگیرد تا هم از تصادفات کاسته شود و هم مرکزیت و ارتباطات لار حفظ گردد. البته برخی کارها در حال انجام است اما باید تسریع گردد.

در اشتعال زايي يا استان شدن، ارتقا را ترجيح مي دهم

فرج پور در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ميلاد لارستان در خصوص اينكه اشتغالزایی مهم تر است یا استان شدن اظهار داشت: به اعتقاد من هر دو باید هم سو و هم زمان با ایجاد یک تعامل صورت بگیرد. البته دغدغه مردم در ابتدا ارتقا و استان شدن است اما یک نماینده خوب می تواند هر دو را با هم پیش ببرد.

وي کمیسیون مد نظر خود را کمیسیون حقوقی بيان نمود و گفت: اما  گزینه دوم من کمیسیون آموزشی و فرهنگی خواهد بود.  وي در پابان گفت: اعتقاد دارم در هر شهرستان باید دفتری وجود داشته باشد تا با مردم ارتباط برقرار کنم. شماره موبایل خود را نیز در اختیار مردم قرار خواهم داد تا با من در ارتباط باشند. ما موظفیم در حیطه و توانایی خود جوابگو باشیم.

 

فرج پور سوالات كوتاه را نيز به صورت زير پاسخ داد:

 کودک همسری : من با این طرح مخالفم

آیا قانون اساسی نیاز به بازنگری دارد : این مورد نیاز به کار کارشناسی دارد و من نظری ندارم

افزایش قیمت بنزین: کارشناسی نشده بود

چندهمسری: اسلام این مورد را پذیرفته اما بنظر من می شود بحث بیشتری بر روی آن شود

FTAF: تخصصی ندارم

شفافیت آرای نمایندگان: موافق هستم

حسن روحانی: ممتنع

جمشید جعفرپور: صداقت داشتند

استان لارستان: صد در صد موافقم

سایت آفتاب لارستان: پر تلاش

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین