دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

قابل توجه… (الو ميلاد)

 از این پس یک بخش جدید در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان با عنوان “قابل توجه…” را مشاهده خواهید نمود. در این بخش از سایت سعی می شود، مشکلات گوشه…

 http://pnu90.ir/wp-content/uploads/atention.jpgاز این پس یک بخش جدید در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان با عنوان “قابل توجه…” را مشاهده خواهید نمود. در این بخش از سایت سعی می شود، مشکلات گوشه گوشه لارستان بزرگ که توسط خود همشهریان گرامی به دفتر هفته نامه و یا از قسمت ارسال نظر، برای ما ارسال می شود را، مطرح کنیم. تا از این طریق گامی درجهت رفع نواقص برداریم و از طرفی برخی مسائل هر چند کوچک فراموش شده را به مسئولین گرامی یادآوری کنیم. اولین بخش “قابل توجه…” را بخوانید:

قابل توجه راهنمایی و رانندگی و شهرداری: با توجه به افزايش نرخ جريمه توقف  و تجاوز به حريم عابر پياده، تمام خطوط  عابر پياده در شهر لار بي‌رنگ و نامشخص است از راهنمايي و رانندگي خواستاريم در آستانه بازگشايي مدارس و لزوم مشخص بودن خطوط عابر پياده، اقدام لازم در اين زمينه صورت گيرد.

***

قابل توجه مسئولین فرهنگی لارستان: تنها سينماي شهر لار تا كي بايد بسته باشد،‌ آيا اين مركز فرهنگي  فقط بايد سالي يك بار، آن هم چند شب براي اجراي نمايش  «ب ب يعقوب» باز شود؟‌!
چه كسي مسئول آن است و بايد پاسخگو باشد؟!

***

قابل توجه شهرداري لار: پشت محله آردفروشان نرسيده به حسينيه سادات كوچه‌اي كه به مسجد جامع متصل مي‌شود به آشغال‌داني  بدل شده كه ضرورت دارد رسيدگي و تميز شود.

***

قابل توجه راهنمايي و رانندگي:
بعد از آسفالت خيابان جهاد كه چهارراه باقرپوريان چراغ راهنما در اين  محل به حالت اوليه برگشته و از ايست كامل استفاده نمي‌شود علت چيست؟ و اگر طرح ترافيك باشد به نظر ما مشكلي ندارد  خوب چهار راه است بايد داشته باشد و ما توقع جاهاي ديگر مثل چهارراه بازار روز و ميدان بسيج و جاهاي ديگر داريم ما بايد به سلامت جامعه توجه داشته باشيم و حادثه را قبل از وقوع پيشگيري كنيم و اگر اتفاقي بيفتد كه جوابگو خواهد بود؟
ضمناً از نظر فضاي سبز هم فكر  اساسي بايد بشود . خيابانها درخت كاري نمي‌شود .
مسئولين در اين امر حياتي جدي عمل كنند از نظر فضاي سبز خيلي زياد عقب هستيم بيشتر خيابانها، مورد نظر است.

***

قابل توجه نیروی انتظامی لارستان: مدتي است شب‌هاي جمعه در پارك جنگلي جوانان موتورسوار و ماشين‌ها با سرعت زياد باعث سلب آسايش خانواده‌ها شده‌اند.
از نيروي انتظامي تقاضا داريم  به اين مسأله رسيدگي نمايند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۷:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین