پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

حضور کشتی گیر لارستانی در مسابقات کشتی انتخابی جام بین المللی تختی

معاون اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: کشتی گیر لارستانی در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان انتخابی جام بین المللی تختی با رقبای خود مبارزه می کند. به گزارش میلادلارستان به…

معاون اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: کشتی گیر لارستانی در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان انتخابی جام بین المللی تختی با رقبای خود مبارزه می کند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، صابر احتشامی با اعلام این خبر اظهار داشت: پیکارهای کشتی آزاد بزرگسالان انتخابی جام بین المللی تختی از روز هفدهم آذرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود و محمدرضا عسکرپور در ترکیب تیم استان فارس در این رقابت ها با حریفان خود پیکار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران در این مسابقات حضور دارند، تصریح کرد: نفرات برتر این رقابت ها با نظرکمیته فنی جواز حضور در پیکارهای کشتی آزاد جام بین المللی تختی را کسب می کنند.

معاون اداره ورزش و جوانان لارستان، با اشاره به اینکه محمدرضا عسکرپور در وزن ۷۰ کیلوگرم در این مسابقات شرکت می کند، ادامه داد: نادر حامدی پور از جهرم، رحمان رحیم پور از مرودشت، غلامحسین حاصلی و علیرضا بهمنی منش هر دو از شیراز، دیگر نفرات اعزامی تیم فارس هستند که به مربی گری محمدهاشم کوهستانی از مرودشت و امیر حامدی پور از جهرم با رقبای خود دیدار می کنند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین