شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

طیبی: برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ،با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه‌ تر برنامه‌ها و آئین دهه فجر امسال گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ،با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه‌ تر برنامه‌ها و آئین دهه فجر امسال گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر و در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل جوان برگزار می‌شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، محمدحسن طیبی در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر که با حضور روسا، نائب رئیسان، دبیران هیئت های ورزشی و سمن های مردم نهاد برگزار شد، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دهه فجر امسال را پر بارتر برگزار می‌کنیم و انتظار می رود بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان همزمان با دهه فجر اجرا شود.

وی افزود: به هیئت ها و سمن های مردم نهادی که به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه اجرا کنند، حمایت های مالی لازم صورت می گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، در ادامه به برگزاری آئین تجلیل از هیئت های ورزشی و قهرمانان کشوری و ملی اشاره کرد و اظهار داشت: به پاس زحمات هیئت های ورزشی و قهرمانان سعی می کنیم در برنامه ای باشکوه و با حضور مسوولان استانی و شهرستانی مراسم تجلیل برگزار شود.

طیبی با تاکید بر حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان لارستان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: ورزشکاران و جوانان شهرستان مانند سال های گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌ تر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان‌ می‌دهند حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.

  س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین