چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

اخبار کوتاه از اداره ورزش و جوانان لارستان

صعود مستقیم به قله کوه پردیس به گزارش میلادلارستان، کوهنوردان لارستانی حسین معزی و مجتبی دانا در یک امتحان سخت و نفس گیر توانستند با نوع صعود مستقیم از مسیر…

صعود مستقیم به قله کوه پردیس

به گزارش میلادلارستان، کوهنوردان لارستانی حسین معزی و مجتبی دانا در یک امتحان سخت و نفس گیر توانستند با نوع صعود مستقیم از مسیر یال شمالی که شیب تند و کم نظیر آن سختی راه را دوچندان می کند، با یک حرکت مثال زدنی و بی وقفه قله کوه پردیس که دومین قله بلند لارستان بعد از کوه شب می باشد، را با زمان یک ساعت و بیست و سه دقیقه (۸۳ دقیقه ) فتح نمایند.

***

موفقیت مربیان درجه ملی هیئت کشتی لارستان در کارگاه کنترل و ارزیابی مربی گری

چهار نفر از مربیان درجه ملی هیئت کشتی لارستان، کارگاه کنترل و ارزیابی مربی گری را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور، حکمت الله ملتفت، غلامرضا غلامحسین نژاد و محمدحسن معصومی پس از دعوت از سوی هیئت کشتی استان فارس در کارگاه کنترل و ارزیابی مربی گری شرکت کردند و این دوره را با موفقیت گذراندند.

مربیان کشتی لارستان، در این کارگاه پس از گذراندن آزمون فنی و تئوری و همچنین آمادگی جسمانی، مجوز فعالیت مجدد مربی گری را کسب کردند.

کارگاه کنترل و ارزیابی مربیان کشتی آزاد و فرنگی استان فارس با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت کننده در آکادمی امید نوروزی مجموعه ورزشی تختی شیراز برگزار شد.

***

برگزاری مسابقات رنکینگ سالیانه بیلیارد

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان لارستان، در ادامه مسابقات رنکینگ سالیانه انتخابی شهرستان یک دوره مسابقات ۸ball  با حضور شرکت کنندگانی از گراش،  فیشور و لارستان به میزبانی باشگاه نگین لارستان برگزار شد.

در پایان نتایج مسابقات به شرح ذیل اعلام شد:

مقام اول، مجتبی عمله گی (لارستان)

مقام دوم ، مصیب کاملی (لارستان)

مقام سوم ،محمد سلیمانی (فیشور)

***

مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان فارس

مسابقات نیمه نهایی فوتبال لیگ برتر جوانان استان فارس ،بین دو تیم شهید چمران لارستان و فجر شهدای فیروزاباد  در مجموعه ورزشی تختی شهر لار برگزار شد، تیم شهید چمران لارستان توانست با نتیجه پرگل ۳ بر ۰ تیم فجر شهدای فیروزآباد را شکست دهد و با اقتدار به فینال این مسابقات صعود کند .

***

برگزاری مسابقات اتومبیل رانی آفرود قهرمانی استان

مسابقات اتومبیل رانی آفرود قهرمانی استان  به میزبانی شیراز برگزار شد.

در این مسابقات، سعید کمالیان و سعید سبحانی از لارستان موفق به  کسب مقام دوم استانی و احمد غلامی با همراهی مجید مذهبی از لارستان موفق به کسب مقام سوم شدند.

***

برگزاری طرح سنجش ساختار قامتی در بنارویه

برای اولین بار طرح سنجش ساختار قامتی بانوان بخش بنارویه به همت اداره ورزش و جوانان لارستان، نمایندگی ورزش و جوانان و آموزش و پرورش بخش بنارویه برگزار شد. در این برنامه که طی چند مرحله برگزار شد، ۲۶۰ نفر از بانوان مورد سنجش قرار گرفتند.

در این برنامه، نواقص قامتی بانوان سنجیده می شود که یکی از شایع ترین آنها کف پای صاف و شانه نابرابر(به دلیل استفاده از کیف یا وسایل دیگر بصورت یکطرفه) است. امید است بتوان در مراحل بعد با برگزاری کارگاههای آموزشی و درمانی به بهبود وضعیت جسمانی بانوان عزیز کمک شایانی کرد.

***

برگزاری مسابقات هندبال بانوان

به مناسبت تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار مسابقه هندبال در رده سنی نوجوانان مابین دو تیم هندبال بانوان باب الحوائج لارستان ب مربیگری حوادث و تیم هندبال المهدی گراش به مربیگری نظافت  وبا میزبانی شهرستان گراش برگزار گردید که در پایان با نتیجه ۲۷ بر ۶  به نفع تیم بانوان باب الحوائج لارستان پایان یافت.

***

انتصاب سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان و جوانان لارستان

مسوول هیئت کشتی لارستان در حکمی حسین عقیلی فر را به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان و جوانان لارستان به منظور حضور در پیکارهای سال ۹۸ قهرمانی استان فارس منصوب کرد.

حسین عقیلی فر، از کشتی گیران پیشین لارستان است که چندین مدال از رقابت های قهرمانی استان فارس را دارد و در مسابقات متعدد کشوری حضور داشته است.

  س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین