پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

از سال آینده ماشینها و خانه های لوکس مالیات می دهند

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، مساکن دارای ارزش بالای ۱۰ میلیارد تومان و خودروهای دارای ارزش بالاتر از یک میلیارد تومان…

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، مساکن دارای ارزش بالای ۱۰ میلیارد تومان و خودروهای دارای ارزش بالاتر از یک میلیارد تومان باید مالیات پرداخت کنند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت،‌ قوامی افزود: اخذ مالیات از کالاهای لوکس از دیگر مصوبات نشست امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس بود، بر اساس این مصوبه، مساکن دارای ارزش بالای ۱۰ میلیارد تومان و خودروهای دارای ارزش بالاتر از یک میلیارد تومان باید مالیات پرداخت کنند. بر اساس آمارها حدود ۶۲ هزار خودرو در کشور بالای یک هزار میلیارد تومان ارزش مالی دارند و باید در سال آینده مالیات بدهند.

وی گفت: در نشست امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹، مقرر شد که به ازای هر پیامک ۱۰ ریال علاوه بر قیمت های قبلی از مشترکان اخذ و درآمدهای حاصله برای کمک به معلولان بهزیستی هزینه شود. همچنین بر اساس بند الحاقی به ماده واحده لایحه بودجه، تعرفه جرایم رانندگی در سال آینده ۲ درصد افزایش یافته و درآمدهای حاصله برای کمک های درمانی به مصدومان در سوانح و برای پیشگیری از معلولیت های ناشی از سوانح به سازمان بهزیستی اختصاص داده می شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین