پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در روستای کهنه اوز+عکس

میلاد لارستان: دومین دوره نمایشگاه زمستانه با برنامه ریزی و تلاش کمیته فرهنگی بانوان روستای کهنه با همکاری دیگر بانوان فعال در عرصه فرهنگی در محل دارالقرآن روستای کهنه برگزار…

میلاد لارستان: دومین دوره نمایشگاه زمستانه با برنامه ریزی و تلاش کمیته فرهنگی بانوان روستای کهنه با همکاری دیگر بانوان فعال در عرصه فرهنگی در محل دارالقرآن روستای کهنه برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ برپایی نمایشگاه در بازه ی زمانی مختلف به همراه غرفه ها و موضوعات گوناگون یکی از برنامه کمیته فرهنگی بانوان روستای کهنه می باشد که از چند سال قبل پیشرفت و کیفیت قابل قبولی داشته است.

نمایشگاه زمستانه یه روزه ، دومین دوره خود را سپری کرد که به گفته مسئولین برگزاری استقبال خوبی از طرف عموم مردم به ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف صورت گرفت.

این نمایشگاه که به نوعی می توان از آن به عنوان یکی از توانمندی های بانوان در روستای کهنه نامید، دارای غرفه های مختلف همانند آشپزی (غذاهای سنتی ، نان های محلی، غذاهای فست فودی ، حلوا و…) ، صنایع دستی( جارو، سبد و …) ، عطاری ، بافتنی ها ( پیراهن زمستانه ، مقنعه ، عروسک، دستگیره و …) بود.

ضمناً تمام اجناس و مواد در این نمایشگاه توسط بانوان هنرمند و خوش سلیقه روستای کهنه درست شده است.

به گفته مسئولین برگزاری این نمایشگاه درآمدهای حاصل از این نمایشگاه صرف امور خیریه و عام المنفعه و بخشی از آن به انجمن فرهنگی تربیتی روستای کهنه برمی گردد.

لازم به ذکر است که کمیته فرهنگی بانوان به همراه کمیته های دانشجویی ، مساجد ، دانش آموزی و ورزشی به عنوان زیرمجموعه انجمن فرهنگی تربیتی بانوان در روستای کهنه فعالیت های مختلف انجام می دهند.

خبرنگار: عارف حاجی پور – پایگاه اطلاع رسانی مربوطی

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین