پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 19

تاريخ بشريت و شهادت سليماني ها و ابومهدي ها

تاريخ انسانيت به دو رود مي‌مانَد كه از گذشته‌هاي دور تاكنون همانند رودي شيرين و تلخ در محور زمان جاري است اين دو رود از آغاز با ناسازگاري توأم بوده…

تاريخ انسانيت به دو رود مي‌مانَد كه از گذشته‌هاي دور تاكنون همانند رودي شيرين و تلخ در محور زمان جاري است اين دو رود از آغاز با ناسازگاري توأم بوده است زيرا پيكار اينان در دو ميدان است، ميدان حق و ميدان باطل .

درست است كه هر دو پيكار است اما صحنه‌ها متفاوت است. يكي با ايمان به حق گام مي‌نهد و ديگري با كفر، به باطل قدم برمي‌دارد. يكي در مسير الهي و ديگري در راه طاغيان و ستمگران، يكي هابيلي و ديگري قابيلي است.

يكي نوري است و ديگري ظلماني، يكي ابراهيمي و ديگري نمرودي، يكي موسوي و ديگري فرعوني است كه مسير باطل با قدرت بيشتري ادامه حيات مي‌داده اما امروز اين دو مسير به خلاف گذشته، قدرتمند و قوي است. امروز گروههاي مقاومت در خاورميانه در برابر ستمگران و زورمداران با تمام قدرت ايستاده و آنان را خوار و زبون مي‌سازد امروز ايران اسلامي سربلند و باعزت تمام در برابر فساد ارتجاع منطقه و ابرقدرت‌هاي بي‌فكر و زورگويان ناتوان و فسادانگيزان بي‌منطق ايستاده و روز به روز و لحظه به لحظه تسلط و ابهت شيطان بزرگ را مي‌شكند و او را به زباله‌دان تاريخ مي‌سپارد و مسير حركت توحيدي و تداوم آئين رسالت نبوي را شكوفا نموده و پرچم لااله الاالله محمد رسول‌الله(ص) را  به اهتزاز در مي‌آورد و علَم كفر و الحاد را سرنگون مي‌نمايد. انشاءا…

شيطان بزرگ بداند با شهادت حاج قاسم سليماني‌ها و ابومهدي المهندس‌ها كاري از پيش نخواهد برد بلكه خويشتن را در ميان مجامع بين‌المللي  خوار و بي‌مقدار خواهد نمود و زشتي و زبوني را براي خويش و عزت و سربلندي را براي سرداران رشيد همچون ژنرال سليماني و ابومهدي المهندس به ارمغان خواهد آورد.

سردبير

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین