پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

کشف ۲۴۴ راس احشام مسروقه در لارستان

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی سارق احشام و کشف ۲۴۴ راس احشام مسروقه به ارزش ۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در لارستان خبر داد. سردار رهام‌ حبیبی بیان کرد:…

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی سارق احشام و کشف ۲۴۴ راس احشام مسروقه به ارزش ۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در لارستان خبر داد. سردار رهام‌ حبیبی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان لارستان، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام گشت زنی‌های هدفمند و اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند یک نفر از سارقان حرفه‌ای احشام را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آن را دستگیر کنند. فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس، به سرقت ۲۴۴ راس احشام مسروقه در سطح شهرستان لارستان اعتراف کرد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای، ۲۴۴ راس احشام مسروقه کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مسروقه را ۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: تا کنون متهم به ۱۱ فقره سرقت اقرار کرده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین