دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

پیامک های شما(یک تشکر،یک سوال)

یکی از راههای ارتباطی مخاطبان برای ارائه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و… ، چه در خصوص هفته نامه میلاد لارستان و چه در مورد مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی…

http://www.payamakrazavi.com/wp-content/uploads/2013/01/1304785856_0.gifیکی از راههای ارتباطی مخاطبان برای ارائه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و… ، چه در خصوص هفته نامه میلاد لارستان و چه در مورد مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و… لارستان بزرگ، ارسال پیامک است. دست اندرکاران هفته نامه میلاد لارستان و بخصوص وب سایت اطلاع رسانی آن، سعی دارد تا با گسترش ارتباط با مخاطبین خود، در وهله اول دیدگاههای ارزنده شما را منتشر نماید، ثانیاً یک پل ارتباطی مؤثر بین مردم و مسئولین برقرار کند و

ثالثاً تا حد توان پیگیر حل مسائل مطرح شده باشد. دوستان و همراهان همیشگی میلاد لارستان می توانند با ارسال نظرات خود به شماره ۰۹۱۷۴۸۷۷۰۷۷ ما را یاری نمایند.

تعدادی از پیامکهای رسیده:

۸۷۷ …. ۰۹۱۷

از شهرداري كه نسبت به نورپردازي زيباي قلعه اژدهاپيكر اقدام كرده است تشكر مي‌كنيم. به اميد نورپردازي گنبد و گلدسته‌هاي امامزاده ، قيصريه  و مساجدي كه داراي گنبد ومناره هستند.

**

۳۹۳…۰۹۱۷

از يك مرجع مطلع در دانشكده علوم پزشكي سوال شود حق فني كه در داروخانه از بيماران گرفته مي‌شود بابت چيست و مبلغ آن چقدر است؟

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۶:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین