یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح طرح ابتکاری پنج شنبه های مسجدی در جویم+تصاویر

طرح ابتکاری پنج شنبه های مسجدی با هدف جذب نوجوانان به مسجد و نماز در جویم افتتاح گردید. به گزارش میلادلارستان ،طرح ابتکاری پنج شنبه های مسجدی درراستای جذب و…

طرح ابتکاری پنج شنبه های مسجدی با هدف جذب نوجوانان به مسجد و نماز در جویم افتتاح گردید. به گزارش میلادلارستان ،طرح ابتکاری پنج شنبه های مسجدی درراستای جذب و تشویق نوجوانان و دانش آموزان به نماز و مسجد به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید اجرایی با همکاری اداره آموزش و پرورش،کمیته امداد امام خمینی(ره)،هیئت امنا و پایگاه بسیج مساجد النبی(ص) و صاحب الزمان(عج) جویم و با حضور ریاست سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس،ائمه جمعه و جماعات،ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان،مسئولین ادارات بخش و جمعی از دانش آموزان در محل مسجد النبی(ص) این شهر افتتاح گردید.

حجة الاسلام احمدی،امام جمعه شهر جویم در ابتدای این طرح معنوی، با تاکید به حضور نوجوانان به ویژه دانش آموزان در مساجد به اهمیت نقش نماز در زندگی پرداخت و از این طرح معنوی استقبال نمود.

در ادامه مهدی آذر برزین فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی عملکرد این نهاد را تشریح نمود و در پایان عباس توانا ریاست سازمان بسیج دانش آموزی نیز هدف اصلی این طرح را تشویق دانش آموزان و نوجوانان به نماز،مسجد و در کنار آن برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی برشمرد. لازم به ذکر است از دیگر برنامه های این آئین،اجرای سرود و اردوی دانش آموزی بود که در پایان به اجرا درآمد.

*خبرنگار-آرزو جهان پیما*

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین