چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

انتصاب سرگرد سلمانپور؛ به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اوز

با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس،آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اوز برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، همزمان…

با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس،آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اوز برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور سردار یدالله بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اوز برگزار شد.

در این مراسم که در مسجد اهل بیت(ع) شهرستان اوز و با حضور ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن، بسیجیان،خانواده معظم شهدا، بزرگان و معتمدین، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات، نهادها و ارگانهای شهرستان های لارستان، گراش، خنج و اوز برگزار شد، سرگرد پاسدار فضل الله سلمانپور طی حکمی از سوی سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس که توسط سرهنگ پاسدار عبدالله زاده مسئول معاونت بازرسی سپاه فجر فارس قرائت شد، به سمت اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اوز پس از ارتقاء این شهر به شهرستان منصوب شد.

همچنین در این مراسم از زحمات سرگرد پاسدار مجتبی مجردی در سمت فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) اوز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لازم به ذکر است آخرین مسئولیت جناب سرگرد سلمانپور پیش از فرماندهی سپاه ناحیه اوز، جانشینی فرمانده سپاه ناحیه لارستان بوده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین