پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

امام‌جمعه لارستان: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی سختی به استکبار جهانی خواهند زد

امام جمعه لارستان  گفت: ان‌شاءالله ۲۲ بهمن امسال یکی از مهم‌ترین آوردگاه‌های حضور حداکثری مردم و سیلی سخت آنها به استکبار جهانی خواهد بود. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

امام جمعه لارستان  گفت: ان‌شاءالله ۲۲ بهمن امسال یکی از مهم‌ترین آوردگاه‌های حضور حداکثری مردم و سیلی سخت آنها به استکبار جهانی خواهد بود. به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام «سیدمختار موسوی‌خرم»  در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته لار، با اشاره به سؤالاتی مبنی بر اینکه چرا رهبری تذکر نمی‌دهند و امور را اصلاح نمی‌کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب در مقاطع مهم، حساس و سرنوشت‌ساز بیشترین روشنگری، هدایت‌گری و تبیین شاخص‌ها را داشته و دارند.

امام‌جمعه لارستان با تأکید بر اینکه اگر حضور قوی در انتخابات داشته باشیم قطعاً دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد، افزود: یکی از مقاطعی که در سرنوشت کشور از جهت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و در یک کلام در ریل‌گذاری مسیر حرکت نظام اسلامی نقش دارد، ایام انتخابات است؛ اگر به هدایت‌گری‌های معظم‌له توجه و عمل کنیم دیگر به اما و اگرها مبتلا نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه یک مجلس قوی، تضمین‌کننده ۴ سال عزتمند برای ایران اسلامی است، تصریح کرد: پرتکرارترین ویژگی که رهبر معظم انقلاب برای کاندیداهای انتخابات برشمردند این است که نماینده باید «توانمند» باشد.

خطیب نماز جمعه لارستان با اشاره به مراسم راهپیمایی روز سه‌شنبه خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله ۲۲ بهمن امسال یکی از مهم‌ترین آوردگاه‌های حضور حداکثری مردم و سیلی سخت آنها به استکبار جهانی خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۵:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین