دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

5 اولویت اصلی استاندار جدید در برنامه های خویش

به گزارش میلادلارستان و به نقل از جنوب نیوز، استاندار جدید فارس در خصوص اولویتهای کاری خود در این استان گفت: ایجاد اتحاد عمومی و همدلی بین اقشار مختلف جامعه…

به گزارش میلادلارستان و به نقل از جنوب نیوز، استاندار جدید فارس در خصوص اولویتهای کاری خود در این استان گفت: ایجاد اتحاد عمومی و همدلی بین اقشار مختلف جامعه یکی از ضروریاتی است که در دستور کار دولت امید و تدبیر است تا بدون هیچگونه غوغاسازی و در جوی آرام کارهای استان را پیش برد. محمد احمدی با اشاره به اینکه ایجاد امنیت پایدار در این استان نیز مورد توجه قرار دارد، اظهار داشت: در این خصوص باید با کمک تمام

حوزه های ذی ربط، امنیت پایدار در تمامی بخش ها از جمله روانی و…را به وجود آورد. وی از ایجاد اشتغال نیز به عنوان یکی دیگر از اولویتها یاد کرد و افزود: در زمینه بیکاری استان فارس اگر در کشور اول نباشد دوم است از این رو باید به حوزه اشتغال و از بین بردن بیکاری توجه ویژه ای داشت. احمدی از جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی به عنوان دیگر اولویت یاد کرد و افزود: در این خصوص باید با جذب سرمایه گذار، مراکز تولیدی که هم اکنون در استان رها شده را راه اندازی و فعال کرد و بعد به سراغ ایجاد کارخانه های جدید رفت.

احمدی بر لزوم فرهنگ سازی بینشها به سمت توسعه همه جانبه در این استان تاکید کرد و افزود: باید تمام مسیرها را به سمت توسعه استان حرکت دهیم تا آن توسعه و پیشرفتی که درخور فارس است ایجاد شود.

استاندار فارس با اشاره به عدم صنعتی شدن استان گفت: متاسفانه ۲۰درصد از تولیدات این استان کشاورزی است و فقط ۱۰ درصد از تولیدات صنعت و معدن است و این موضوع باعث ضربه خوردن شدید فارس شده است.

  1. ایجاد امنیت پایدار در تمامی حوزه ها
  2. حرکت به سوی صنعتی شدن
  3. ایجاد شرایط لازم برای جذب سرمایه گذار(داخلی و خارجی)
  4.  رفع بیکاری جوانان،
  5. فعال سازی مراکز تولیدی که به حال خود رها شده اند
نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۳:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین