جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بهره برداری از ۲ طرح بهداشتی بنارویه با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۲ طرح بهداشتی و درمانی، با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در بخش بنارویه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۲ طرح بهداشتی و درمانی، با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در بخش بنارویه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت دهه مبارک فجر، با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر جعفر پور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج،گراش و اوز، احمد دلاور معاون عمرانی فرمانداری، محمد مهدی ظریف بخشدار بنارویه، دکتر یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش، ۲ طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال در بخش بنارویه لارستان به بهره برداری رسید.

اولین طرحی که افتتاح شد، مرکز خدمات جامع سلامت روستای شرفویه بود. این مرکز با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت دولت و خیر محلی احداث شده است.

در ادامه ساختمان آزمایشگاه ازدواجی درمانگاه شهر بنارویه نیز با کلیه تجهیزات آزمایشگاهی به بهره برداری رسید. این ساختمان هم با زیربنای ۳۸۰متر مربع با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال با مشارکت دولت و خیرین محلی احداث و تجهیز شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین